//
کدخبر: ۲۵۲۹۶۳ //

پادزهر ویروس مرگبار کرونا پیدا شد/ حقایقی جالب درباره پلاسمای خون بهبودیافتگان کرونا + فیلم

فرتاک نیوز، با اهدای پلاسما به مبتلایان کووید ۱۹ در بیمارستان مسیح دانشوری احتمال بهبود مبتلایان بیشتر می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری پلاسمای خون چند بیمار بهبود یافته، به عنوان یک روش درمانی مکمل برای تزریق به بیماران کرونایی جداسازی شد.

اهداکنندگان پلاسما برای انجام این اقدام، تعدادی از کادر درمان اند که در هفته های اخیر به این بیماری مبتلا و اکنون بهبود یافته اند. وپلاسمای جداسازی شده به بیمارانی تزریق می شود که بیماری آنان هنوز به مرحله حاد نرسیده و به بستری در آی سی یو احتیاج پیدا نکرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۶۳ //
ارسال نظر
 
  • Nnf

    این یک جنگ فرسایشی است و شاید مقابله با ان چندین سال طول بکشه باید برنامه دراز مدت برای مقابله با ان داشته باشیم.در روب روی اوج جنگهای جهان و مقابله با خطر ناک ترین سلاح دنیا قرار گرفتیم .هیچ کس حق ور ود به کشو را ندارد الا افراد خاص که به م حل قرطینه برده میشوند.نیروی مرزبانی بای د بشدت قدرتمند و اماده شلیک باشد امکان د اره سیل عظیم مهاجران از افغانستان و عراق و جاهای دیگه وارد بشوند منظور ورود چندی ن میلیون نفره

  • دوستداروطن

    مردم ایران واقعاقدرنشناس هستند.اینهمه کا درپزشکی ونیروهای مسلح دراین ایام خدمت رس انی میکنندامادریغ ازتشکروقدردانی مردم.ما نندخارج ساعتی ازشب رابه پاس خدمات این عز یزان دست وهورابکشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان