//
کدخبر: ۲۴۹۸۷۹ //

ورود خودروهای پلاک شهرستان‌های گیلان به رشت محدود شد

فرتاک نیوز؛رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای مقابله با انتشار و شیوع بیشتر ویروس کرونا ورود خودروهای پلاک شهرستان‌های گیلان به کلانشهر رشت محدود شد.

 ورود خودروهای پلاک شهرستان‌های گیلان به رشت محدود شد

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه در چند روزه اخیر خیابان‌‌های رشت به شدت شلوغ شده و مملو از خودروی شخصی و وسائط نقلیه است اظهار داشت: در راستای مقابله با انتشار و شیوع بیشتر ویروس کرونا ورود خودروهای پلاک شهرستان‌های گیلان به کلانشهر رشت محدود شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان بی‌توجهی مردم به توصیه‌های داده شده وزارت بهداشت و درمان را امری نگران‌کننده خواند و عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر مردم پویش در خانه می‌مانم را به خوبی رعایت کردند اما دو روز است که انگار تهدید ویروس کرونا را فراموش کرده و بی‌مهابا در خیابان‌های رشت تردد می‌کنند.

طالبی با بیان اینکه تردد حجم زیادی از خودروها در سطح خیابان‌ها و معابر سطح شهر رشت امکان انتشار بیشتر ویروس کرونا را افزایش می‌دهد تصریح کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود و تأکیدات مسئولان مربوطه تصمیم گرفتیم محدودیت‌هایی را برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح کلانشهر رشت اجرا کنیم.

وی افرادی که مریض دارند و یا برای تهیه دارو باید به داروخانه‌های سطح شهر رشت مراجعه کنند را از جمله طیف‌هایی که مشمول این محدودیت ترافیکی نمی‌شوند اعلام کرد و بیان داشت: از تمام شهروندان تقاضا داریم این روزها نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند تا تصادفی برای آنان اتفاق نیافتد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان درگیری شدید بیمارستان‌های استان برای مقابله با ویروس کرونا و تلاش آنان برای کمک به بیماران را مورد توجه قرار داد و گفت: در چنین شرایطی اگر کسی به علت تصادف به بیمارستانی اعزام شود احتمال دارد خودش و همراهانش به ویروس کرونا آلوده شوند.

طالبی به موتورسیکلت سواران نیز هشدار داد و ضمن درخواست از عموم خانواده‌ها برای کنترل بیشتر جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: استان گیلان هم‌اینک در شرایط سخت و بحرانی قرار گرفته است و والدین هر طور شده باید مانع استفاده فرزندان خود از موتورسیکلت در سطح جاده‌ها و خیابان‌ها شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان