//
کدخبر: ۲۴۷۵۰۴ //

خبر خوشحال کننده؛ بهبود ۱۷۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام بهود ۱۷۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در کشورمان گفت: مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹۷۸ نفر رسید.

خبر خوشحال کننده؛ بهبود ۱۷۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا

به گزارش فرتاک نیوز؛ دکتر کیانوش جهانپور با بیان اینکه 385 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در کشور قطعی شده است، اظهار کرد: مجموع مبتلایان به این بیماری، به 978 نفر در کشور رسید‌؛ از بین مبتلایان جدید، 170 نفر مربوط به تهران، 44 نفر مربوط به مرکزی، 31 نفر مربوط به البرز، 30 نفر مربوط به قم، 28 نفر مربوط به گیلان، 17 نفر مربوط به خراسان رضوی، 13 نفر مربوط به اصفهان، 11 نفر مربوط به مازندران، 9 نفر مربوط به خوزستان، 8 نفر مربوط به لرستان، 8 نفر مربوط به استان فارس، 3 نفر مربوط به سمنان، 3 نفر مربوط به همدان، 2 نفر مربوط به کرمانشاه، 2 نفر مربوط به هرمزگان، 2 نفر مربوط به کرمان، 2 دونفر مربوط به خراسان جنوبی، یک نفر مربوط به سیستان و بلوچستان و یک نفر مربوط به ایلام است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته متاسفانه 11 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به 54 نفر افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مهمترین توصیه ما برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 برای مردم عزیز، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی همچنین پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری شهری و بین شهری است.

دکتر جهانپور یادآور شد: خوشبختانه آمار بهبود یافتگان مبتلایان به کووید19 در کشور رو به افزایش است و تاکنون 175 نفر بهبود یافته‌‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان