//
کدخبر: ۲۴۷۴۹۷ //

افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در خراسان جنوبی به ۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی خبر داد.

افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در خراسان جنوبی به ۳ نفر رسید

به گزارش فرتاک نیوز؛ محمد دهقانی فیروزآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ابتلاء 2 نفر دیگر به ویروس کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته نیز هم تست ابتلاء به کرونای  مرد 55 ساله  در استان مثبت اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 130  بیمار با علائم بیماری‌های تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند بعد از بررسی‌های لازم از مجموع مراجعه کنندگان بیش از 80 مورد  نیاز به بستری نداشته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی بیان کرد: از افراد باقیمانده بیمارانی بودند که بررسی‌های اولیه در مورد کرونا در آنها منفی بوده و به بخش‌های معمولی منتقل شدند.

دهقانی تصریح کرد: برای تعداد دیگری که شک بیماری کرونا در آنها وجود داشت تست‌های آزمایشگاهی گرفته و به مرکز ارسال شده است که تاکنون از 15 نمونه‌ ارسالی 12 مورد منفی بوده و سه مورد نمونه مثبت داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: هم اکنون سه بیمار مبتلا به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان ولی عصر بیرجند بستری و تحت مراقبت‌های ویژه هستند که همه این افراد سابقه حضور در سایر استان‌ها را داشته‌اند.

وی گفت: پنج هزار محلول ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌های خراسان‌جنوبی توزیع شده و بازرسی از مراکز عرضه محصولات بهداشتی در راستای تسهیل دسترسی مردم به این کالاها و آرامش بخشی به جامعه صورت گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان