//
کدخبر: ۲۴۷۲۲۱ //

مورد جدید "کرونا" در کرمانشاه نداشته‌ایم/ ۵۰ بیمار حاد تنفسی بستری هستند

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان را همچنان دو نفر اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر 50 بیمار در سطح استان با علائم حاد تنفسی بستری هستند که از این تعداد 35 نفر مشکوک به کرونا هستند.

مورد جدید "کرونا" در کرمانشاه نداشته‌ایم/ 50 بیمار حاد تنفسی بستری هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم شکیبا با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان تغییری نکرده گفت: تاکنون دو مورد ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده است و مورد جدیدی در دو سه روز گذشته نداشته ایم.

وی افزود: در حال حاضر 50 نفر با مشکلات حاد تنفسی در استان بستری هستند که از این تعداد 35 نفر مشکوک به کرونا هستند.

شکیبا با بیان اینکه پیک بیماری "کرونا" در دو سه هفته آینده خواهد بود، گفت: این احتمال هست که پس از این مدت شیب بیماری روبه کاهش برود.

وی افزود: بطور کلی بیماری های حاد تنفسی با شروع گرمای هوا روند کاهشی دارند، اما در خصوص کرونا نمی‌توان با قطعیت ازاین موضوع حرف زد، با این حال این احتمال هم هست که کرونا نیز مانند دیگر بیماری های حاد تنفسی با شروع گرما سیر نزولی به خود بگیرد.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با تاکید بر مراقبت های بهداشتی توسط مردم گفت: مهم ترین عامل در پیشگیری از کرونا شست و شوی مرتب دست ها با آب و صابون است و از افراد می خواهیم به این مهم دقت فراوان داشته باشند.

وی افزود: افراد باید علاوه بر خودداری از دست دادن با یکدیگر، از روبوسی و در آغوش گرفتن هم اجتناب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۲۲۱ //
ارسال نظر
 
  • سمیه اختیاری

    باسلام وخسته نباشی به آقای دکترشکیبا. آقای دختری بیست ونه سالمه مشکل کم کاری وپرکاری تیروئیددارم زود عصبی میشم وزودرنج میشم همیشه معده درد دارم جاییم میرم مسافرتی توماشین سرگیجه حالت تهوع میگیرم..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان