//
کدخبر: ۲۴۷۰۷۹ //

افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در کاشان به ۹ نفر/ مورد مشکوک ۱۴ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افراد مبتلا به ویروس کرونا در کاشان به ۹ نفر افزایش یافت، گفت: ۱۴ مورد از این نمونه‌های ارسالی بینابینی تشخیص داده شد.

 افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در کاشان به ۹ نفر/ مورد مشکوک 14 نفر

به گزارش فرتاک نیوز؛ سیدعلیرضا مروجی ضمن اشاره به ارسال 101 آزمایش ارسالی منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان به آزمایشگاه مرکزی اظهار داشت: از این تعداد نمونه ارسالی جواب 39 آزمایش دریافت شد که 16 مورد منفی، 9 مورد مثبت قطعی و 14 مورد نیز بینابینی اعلام شده است و نتیجه 14 مورد بینابینی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی توسط شهروندان افزود: شهروندان از ترددهای غیرضروری اکیدا خودداری کنند و مهمانی‌ها، تجمعات و مراسم‌های خود را تا لغو کنند تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود و از افراد دارای علامت آنفولانزا یا سرماخوردگی نیز فاصله منطقی یک متری را نیز رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین C به تمامی شهروندان توصیه می‌شود، ابراز داشت: افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای داشته و داروهایی همچون کورتن استفاده می‌کنند بیشتر در معرض خطر هستند و بر همین اساس لازم است تا این دست از شهروندان مراقبت بیشتری داشته و از استفاده از وسایل مشترک به شدت پرهیز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان