//
کدخبر: ۲۴۰۴۲ //

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی نادر افتتاح خواهد شد

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی نادر وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران از اواخر اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی نادر افتتاح خواهد شد

دکتر زهرا ریاضی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر ایران گفت: هدف از تشکیل کلینیک فوق تخصصی نادر ابتدا خدمت‌رسانی به بیماران نادر است که به صورت رایگان از آن بهرمند خواهند شد. سایر مراجعان شهر تهران نیز می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

وی افزود: این کلینیک فعلاً  به صورت ۱۲ ساعته و در تمام ایام هفته و ایام تعطیل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. اما بعدا به صورت شبانه روزی خدمات پزشکی را ارائه می‌دهد.

ریاضی ادامه داد:  تخصص‌هایی که ابتداً بنا هست در کلینیک داشته باشیم شامل: متخصصان داخلی، فوق تخصص‌های قلب، روماتولوژی، غدد، مغز و اعصاب، گوارش، قلب اطفال، جراحی عمومی، زنان، چشم، مشاوره ژنتیک، آزمایشات تخصصی و …  که  به صورتی شیفتی و در روزهای مختلف توسط پزشکان حاذق به همه بیماران خدمت رسانی می‌شود.

وی افزود: سعی ما براین است که در این کلینیک تمام امکانات لازم  برای تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی و سرپایی شامل پرستاری، جراحی‌های کوچک، گچ‌گیری، پانسمان، تزریقات، آمبولانس را داشته باشیم. و همچنین پکیج کامل معاینات برای بیماران دیابتی و هپاتیتی دو روز در ماه ارائه خواهد شد.

ریاضی به خدمات آینده این مرکز برای بیماران نادر اشاره کرد و گفت: تمام این امکانات شرایطی را فراهم می‌کند که بیماران پس از ویزیت و معاینه، تمام آزمایش‌های و خدمات لازم را دریافت و بدون نیاز به مراجعه به سایر مراکز از کلینیک خارج شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان