//
کدخبر: ۲۳۹۴۹۶ //

شکایت نظام پزشکی از "هاریسون سوزی" به مراجع قضایی

رییس‌کل سازمان نظام‌پزشکی در واکنش به آتش زدن کتاب هاریسون توسط یکی از مدعیان طب اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای گفت: به حکم وظیفه قانونی، علمی، دینی و ضرورت حمایت و صیانت از حقوق بیماران، ضمن طرح شکایت از طریق مراجع قانونی و قضایی، از مسئولین محترم وزارت بهداشت و درمان می‌خواهم به وظیفه قانونی خود در مقابل این فجایع انسانی و علمی عمل کنند.

شکایت نظام پزشکی از "هاریسون سوزی" به مراجع قضایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در بیانیه رییس کل سازمان  نظام پزشکی آمده است:« در این ایام شاهد صحنه نمایش آتش‌زدن یکی از کتب مرجع پزشکی توسط فردی با کسوت ولباس روحانیت بودیم.
اگرچه درتاریخ ملل، جهل مقدس هماره قربانیان بی‌شماری را به کام مرگ و نابودی کشیده است ولی در دنیای امروز وجود چنین نگرش و رفتاری نشانه‌ای از غلبه شعار بر شعور و موجب عواقب وخساراتی جبران ناپذیر برای مردم و بیماران خواهد شد.

تصور انعکاس چنین صحنه‌ای در داخل و خارج از کشور و در بین مردم و جوانان و عالمان، مقارن تصور جهل مقدس و خانمان‌سوز داعشیان و کتاب‌سوزی جاهلانی است که در دنیای توهم و خرافات خویش غرق شده‌اند.

تاسف و رنج ما از این رفتارهای موهن در واقع فقط بخاطر آتش‌زدن یک کتاب نیست، تاسف بخاطر تبعات خطیری است که ترویج این تفکر بر سلامت و زندگی مردم به همراه خواهد داشت و رنجی است که بخاطر آتش‌کشیدن باورهای مردم و جوانان در دنیای علم باید تحمل کنیم.

اینجانب به حکم وظیفه قانونی، علمی، دینی و ضرورت حمایت و صیانت از حقوق بیماران، ضمن طرح شکایت از طریق مراجع قانونی و قضایی، از مسئولین محترم وزارت بهداشت و درمان می‌خواهم به وظیفه قانونی خود در مقابل این فجایع انسانی و علمی عمل کنند و نیز از علمای بزرگوار حوزه‌های‌ دینی نیز می‌خواهم اجازه اشاعه این خرافات را بیش از این ندهند و به داد باورهای مردم وجوانان برسند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان