//
کدخبر: ۲۲۵۵۴۰ //
وزیر بهداشت در آیین افتتاح اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور:

کرمانشاه را به قطب ومرکز پزشکی غرب کشور تبدیل خواهیم کرد/ آلوده کردن خدمت به سیاست را کاری درستی نمیدانم

وزیر بهداشت در آیین افتتاح بیمارستان گلستان اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور گفت: کرمانشاه را به قطب پزشکی غرب کشور تبدیل خواهیم کرد

کرمانشاه را به قطب ومرکز پزشکی غرب کشور تبدیل خواهیم کرد/ آلوده کردن خدمت به سیاست را کاری درستی نمیدانم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (۲۱ آبان ماه) مصادف با سالگرد زلزله سال ۹۶ در کرمانشاه اظهار داشت: این سومین باری است که در این منطقه حضور پیدا می‌کنم و امیدواریم این سرزمین دیگر روزهای سخت را نبیند.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر و تشکر از مدیرانی که توانستند این زلزله را مدیریت کنند گفت: در زلزله و سیل با تلاش بی‌وقفه یک افتخار در تاریخ نظام سلامت ثبت شد که با وجود فشارهای خارجی کادر پزشکی و درمانی ما توانستند مانند دوره هشت ساله جنگ بدون حمایت خارجی این دوران را نیز  طی کنند، قصد داریم در طرح نظام سلامت به مناطق کم‌ برخوردار بیشتر رسیدگی کنیم و طرح های خوبی برای جامعه محور کردن نظام سلامت داریم.

دکتر نمکی افزود: بیمه سلامت هر سال ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش هزینه داشت اما امسال ۲۰ درصد نسبت به سال قبل هزینه را کم کرده ایم.

 وی با اشاره به افتتاح بیمارستان سوختگی و بهره برداری رسیدن آن   که هدیه ای از مقام معظم رهبری بود تصریح کرد: دلخوشی ایشان رایحه خوبی را برای منطقه به همراه خواهد داشت و امیدوارم کرمانشاه را به قطب پزشکی غرب کشور تبدیل کنیم.

photo_2019-11-12_13-01-01

 وزیر بهداشت بیان داشت: سعی می کنیم با کمترین امکانات کرمانشاه را به قطب پزشکی نزدیک کنیم و این پتانسیل در کرمانشاه وجود دارد و روی آن می‌توان حساب کرد که به عنوان یک قطب مهم توریست سلامت در نظر گرفته شود.

 دکتر نمکی گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در حالی به من محول کردند که بیست هزار میلیارد کسری داشت و کل بودجه وزارت بهداشت ۲۶ هزار میلیارد تومان بود.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد:  نباید مردم در زیر چکمه های سیاست خرد شود من به عنوان وزیر بهداشت این سرزمین، زرتشتی، کلیمی، مسیحی، و حتی زندانی در حال اعدام را یکسان می بینم و آلوده کردن خدمت به سیاست را کاری درستی نمیدانم.

 وزیر بهداشت اظهار داشت: وزارت بهداشت که یک وزارت فنی و تخصصی است و ما در کنار مردم هستیم و در کنار مردم خواهیم ماند و بدون کمترین سیاست زدگی و بدون رانش و کشش کارمان را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان به کادر بهداشت و درمان توصیه کرد که به بی‌مهری‌ها توجه نکنند و گفت: بی حرمتی به مردم توسط کادر بیمارستان را نمی پذیرم ولی اجازه نمی دهم  خدمتگزار مردم هم مورد بی محبتی قرار گیرد من برای آرامش و راحتی نیامدم که را ه را برای مفت خور ها باز کنم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار سودمندی برای مردم کشورم باشم.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان