//
کدخبر: ۲۱۲۳۰۹ //
رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه:

پلمپ یک واحد رستوران متخلف

دکتر کاکایی رییس اداره دامپزشکی از پلمپ رستوران متخلف در کرمانشاه خبر داد.

پلمپ یک واحد رستوران متخلف
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ایرج کاکایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، با اعلام اینکه بازرسی از واحد های عرضه فراورده های خام دامی و واحدهای طبخ و عرضه غذا از وظایف ذاتی ادارات دامپزشکی است تصریح کرد: با عنایت به قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات و بیشتر شدن حجم زائرین در ایام محرم، توجه به تامین سلامت و امنیت غذایی زائرین بیش از پیش است و لذا شناسایی نقاط ضعف و قوت سالهای قبل به منظور به حداقل رساندن چالش‌ها و ایجاد زمینه‌های لازم برای سلامت زائران در دستور کار قرار گرفت ودر همین راستا طرح ویژه نظارت محرم آغاز و برخورد قاطع با متخلفین و جلوگیری از عرضه دام و مرغ زنده و کشتارهای غیر مجاز در سطح شهرستان شدت یافت.

کاکایی ادامه داد: گشت بازرسی مشترک از واحدهای طبخ و عرضه غذا که شامل رستوران ها، تالارها، باغ رستوران ها، طباخی ها و... می شود به صورت مستمر و در دو شیف کاری انجام می شود؛ وی افزود با حضور نماینده دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، اصناف و مرکز بهداشت از ده‌ها رستوران شهرستان کرمانشاه بازرسی به عمل آمد که در نتیجه این بازرسی ها یک رستوران متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

دکتر کاکایی افزود: از این رستوران  400 کیلو گوشت قرمز و مرغ فریز شده، 60 عدد قلیان، مقادیر زیادی سنگ نمک و جوش شیرین رنگ غیر مجاز  که به جای زعفران از آن استفاده می شده ضبط گردید.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: رستوران متخلف به دلیل تخلفات متعدد از جمله عدم رعایت موازین بهداشتی، تقلب و گرانفروشی پلمپ و با تشکیل سه پرونده به مراجع قضایی جهت حکم نهایی ارجاع گردید.

دکتر کاکایی در پایان با اعلام شماره تماس ۱۵۱۲ و نیز سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ برای دریافت گزارش‌ها مردمی از شهروندان خواست تا گزارش‌ها، نظرات و انتقادات خود را از این طریق با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان