//
کدخبر: ۲۰۵۷۴۲ //

ماسک هایی خانگی برای کوچک کردن بینی

 ماسک هایی خانگی برای کوچک کردن بینی
به گزارش فرتاک نیوز،

ماسک های خانگی کمک زیادی به طراوت و شادابی پوست می کنند و هر کدام برای یک اختلال توصیه می شوند. بینی یکی از مهمترین قسمت های صورت است. بسیاری از دختران و زنان از شکل و اندازه بینی خود راضی نیستند. به نظر شما آیا می توان طی یک شب، بینی خود را کوچکتر کرد؟ در ادامه، چند ماسک خانگی کوچک کننده بینی را به شما معرفی خواهیم کرد.

-ماسک زنجبیل، خمیر دندان و سرکه سیب

-پودر زنجبیل نصف قاشق چایخوری

-خمیر دندان نصف قاشق چایخوری

-سرکه سیب 1 قاشق چایخوری

خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب را با هم ترکیب کرده و ماسک را بر روی بینی خود بمالید. بعد از گذشت 15 یا 30 دقیقه، بینی خود را با آب سرد بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورید. استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است، شما می توانید با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ دهید و چربی های زیر پوست بینی را به کمک این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچکتر خواهد شد.

ماسک زنجبیل و روغن کرچک

پس از شست و شوی صورت و خشک کردن آن زنجبیل را با روغن کرچک مخلوط کنید. بعد روی بینی خود بمالید و بگذارید تا 10 دقیقه بماند. فقط مراقب باشید با چشمانتان تماس پیدا نکند. به دلیل آن که باعث سوزش می شود.

محلولی برای کوچک کردن بینی

برای استفاده از این محلول یک قاشق چای خوری خمیر دندان و یک قاشق چای خوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذا خوری سرکه سیب با هم مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی بینی خود بگذارید، پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید. بعد از نیم ساعت با آب گرم بینی خود پاک کنید. می توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود استفاده کنید. اگر در زمان استفاده، سوزش و قرمزی در بینی خود دیدید مقدار زنجبیل آن را در دفعات بعدی کمتر کنید. این کار را دست کم تا 10 روز ادامه دهید. این ماسک ها برای بینی های استخوانی و خیلی بزرگ تاثیری ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان