//
کدخبر: ۱۸۹۲۰۶ //

شرکت سفر سلامت آلامتو از سوی وزارت بهداشت حائز رتبه نمونه کشوری

شرکت سفر سلامت آلامتو در حوزه گردشگری سلامت در کشورهای عمان، عراق، کویت و اقلیم کردستان عراق فعال بوده که در کشور عمان با سرمایه‌گذاری شخصی اقدام به ساخت یک بیمارستان فوق تخصصی تمام هوشمند کرده است.

شرکت سفر سلامت آلامتو از سوی وزارت بهداشت حائز رتبه نمونه کشوری
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت سفر سلامت آلامتو از سوی وزارت بهداشت حائز رتبه نمونه کشوری در زمینه توریست درمانی شد.

photo_1

شرکت سفر سلامت الامتو بنا به گزارش وزارت بهداشت و آموزش پزشکی در مورد توریست درمانی در طی دو سال گذشته به عنوان شرکت نمونه کشوری در زمنیه جذب توربست معرفی شد.

شرکت سفر سلامت الامتو با مدیریت دکتر علیرضا خنفری طی این دوسال تعداد زیادی توریست برای درمان وارد کشورمان کرده و تا به امروزعملکرد قابل قبولی در جهت جذب توریسم درمانی انجام  داده است.

دکتر علیرضا خنفری تمام توان خود را در جهت ارتقایی گردشگردی سلامت بکار برده تا کشور ما را در زمنیه توریست درمانی جز کشورهای برتر در خاورمیانه مطرح نماید.

photo_5

دکتر علیرضا خنفری مدیرعامل شرکت سفر سلامت آلامتو در این باره به خبرنگار فرتاک نیوز گفت: کشور ایران از لحاظ علم پزشکی جزء ۱۰ کشور برتر دنیا شناخته شده است و کسب این افتخار سبب شده است تا فعالیت‌های شرکت در این حوزه چند برابر شود.

او افزود: ما در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی فعالیت‌های خود را در سطح گسترده‌ای شروع کرده‌ایم که به یاری و لطف خداوند اولین شرکت در این زمینه شناخته شده‌ایم.

photo_2019-05-21_19-10-33

مدیرعامل شرکت سفر سلامت آلامتو گفت: انتظار می‌رود با حمایت‌های مسئولان وزارت امور خارجه صادرات تجهیزات پزشکی در سطح جهان نهادینه شود تا کشور به جایگاهی که در شأن و منزلت اوست دست یابد.

دکتر خنفری  در ادامه همچنین از افتتاح و راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهرک سلامت در غرب کشور خبر داد و ادامه داد: با راه اندازی این شهرک می‌توان برای رفاه و سپری کردن دوران نقاهت توریست‌های خارجی قدم‌های مثبتی برداشته شود.

photo_2019-05-21_19-13-37

گفتنی است که شرکت سفر سلامت آلامتو در حوزه گردشگری سلامت در کشورهای عمان، عراق، کویت و اقلیم کردستان عراق فعال بوده که در کشور عمان با سرمایه‌گذاری شخصی اقدام به ساخت یک بیمارستان فوق تخصصی تمام هوشمند کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان