//
کدخبر: ۱۷۲۵۳۰ //

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: انجام اعمال جراحی در بیمارستان کمیجان تبلور حس همدلی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: انجام اولین عمل جراحی در تالار اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) کمیجان تبلور حس همدلی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:
انجام اعمال جراحی در بیمارستان کمیجان تبلور حس همدلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن صادقی سده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به همراه رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور در شهرستان کمیجان، از نزدیک نحوه ارائه خدمت در بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان را بررسی و با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان روند خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعان را مورد ارزیابی قرار دادند.

صادقی سده ضمن بیان هدف از حضور در شهرستان کمیجان گفت: در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، مسائل پایش شده و دستورات لازم در خصوص بهبود روند ارائه خدمت صادر شد.

وی با اشاره به انجام اولین عمل جراحی در تالار اتاق عمل بیمارستان امام علی کمیجان افزود: تمامی تیم اعزامی به‌منظور انجام دو عمل جراحی که در روز گذشته در این مرکز انجام‌شده بود به‌صورت داوطلب و از بیمارستان‌های اراک بوده است.

معاون درمان دانشگاه در ادامه تصریح کرد: این نشان از حس همدلی و فداکاری پرسنل بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دارد که باوجود داشتن مطالبات و تأخیر در دریافت کارانه‌های خود داوطلبانه به شهرهای اطراف سفر می‌کنند تا هم استانی‌هایمان خدماتی را که می‌خواهند در مرکز استان دریافت کنند  را در شهرستان خود از آن بهره‌مند شوند.

وی  سنجش میزان رضایتمندی مردم از نحوه خدمات را به‌عنوان یکی از اهداف مهم این بازدید بیان کرد و با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده و همچنین تبادل‌نظر در خصوص راهکارهای بهبود روند خدمات‌رسانی، نسبت به ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در آینده نزدیک در این شهرستان، ابراز امیدواری کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان