//
کدخبر: ۱۲۶۸۵۸ //

مضرات واکسن آنفولانزا و حقایقی شوکه کننده از آن

متاسفانه خیلی ها بدون این که بدانند چرا واکسن می زنند از روی عادت این کار را انجام می دهند و متاسفانه این دارو در داروخانه ها به راحتی و بدون نسخه قابل دسترسی است. اما بهتر است قبل از این که اقدام به زدن واکسن کنید بدانید که عوارض جانبی و مضرات واکسن آنفولانزا بیشتر از فواید آن هاست.

مضرات واکسن آنفولانزا و حقایقی شوکه کننده از آن
به گزارش فرتاک نیوز،

هر سال با شروع فصل پاییز عده زیادی واکسن آنفولانزا را تهیه کرده و تزریق می کنند و از مضرات واکسن آنفولانزا خبر ندارند. متاسفانه خیلی ها بدون این که بدانند چرا واکسن می زنند از روی عادت این کار را انجام می دهند و متاسفانه این دارو در داروخانه ها به راحتی و بدون نسخه قابل دسترسی است. اما بهتر است قبل از این که اقدام به زدن واکسن کنید بدانید که عوارض جانبی و مضرات واکسن آنفولانزا بیشتر از فواید آن هاست. از طرفی با توجه به این که ویروس ها همواره در حال تغییر هستند هیچ اطمینانی وجود ندارد که شما در برابر ویروس های جدید واکسینه شده باشید. واکسن های آنفولانزا کمتر از آن چه که ادعا می کنند امن و مفید هستند و درباره آن ها بیشتر اغراق شده است تا بیان حقیقت! پس بد نیست تا امروز در نت نوشت حقایقی را به شما در مورد مضرات واکسن آنفولانزا بگوییم.

مضرات واکسن آنفولانزا

بسیاری از پزشکان تاکید می کنند که برخی افراد مانند افراد سالخورده و افرادی که دچار ضعف سیستم ایمنی بدن هستند حتما با شروع فصل پاییز واکسن بزنند. آن ها معتقدند که آنفولانزا در این افراد خطرناک است و حتی می تواند منجر به مرگ نیز شود. در صورتی که اینچنین نیست. مطالعات نشان داده که تزریق واکسن آنفولانزا هیچ تاثیری در کاهش نرخ مرگ و میر در افراد سالخورده نداشته است!

مضرات واکسن آنفولانزا برای کودکان

دانشمندان نگرانی هایی بابت تشنج حاصل از واکسن آنفولانزا در کودکان دارند! آن ها می گویند در حالی که بسیاری از پزشکان اصرار بر تزریق واکسن به کودکان بالای شش ماه دارند اما این واکسن ها حاوی یک دوز جیوه است که یک سم قوی برای مغز به شمار می رود!

  افزایش شانس ابتلا به آنفولانزا با واکسن

دانشمندان می گویند که وقتی فردی واکسن را دریافت می کند بیشتر مستعد ابتلا به آنفولانزا است. این به این دلیل است که جیوه موجود در واکسن سیستم ایمنی بدن را به مدت چند هفته سرکوب می کند و به همین دلیل فرد توان مقاومت در برابر هیچ ویروسی را ندارد.

ممکن است برخی فکر کنند که واکسن، ویروس را وارد بدن آن ها کرده است. این تصور اشتباه است. ضعف سیستم ایمنی به دلیل دریافت واکسن باعث می شود که آن ها آنفولانزا بگیرند! آن چه که شرکت های دارویی را به تشویق مردم برای تزریق واکسن وادار می کند تنها یک چیز است …..پول!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نت نوشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان