//
کدخبر: ۴۵۳۱۱۶ //

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه ۲۰ فروردین ماه۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه 20 فروردین ماه1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

سبکی متضاد سنگینی است. پادزهری است برای جدیت بیش از حد – و گیر کردن در مشکلات. کارت سبکی مزایای حفظ تعادل بین حل مشکلات و کنار گذاشتن آن برای مدتی کوتاه را یادآوری می کند. شما نمی توانید همیشه روی رابطه ی خود کار کنید. باید از آن لذت هم ببرید! حفظ تعادل یک عامل ضروری است.

به جای اینکه مدام متمرکز حل مشکلات باشید، سبکی به ذهن اجازه ی استراحت می دهد. ذهن خود را باز کنید و آزادانه تر نفس بکشید. مثل بادبادک روی باد شناورید و از مرز جاذبه و سنگینی فراتر می روید. کمی از اهمیت و "درست" دانستن خود بکاهید و همه چیز را اینقدر جدی نگیرید. دیدگاهی را برگزینید کنید که به شما اجازه ی دیدن جوانب مختلف بیشتری را بدهد. از این جایگاه، راه کارهای جدیدتری و موفقیت آمیزتری به چشم می خورند.

شوخ طبعی نوع بی نظیری از سبکی است. برای کناره گیری از موضع و تعصبات شخصی و دیدن جنبه های بامزه ی موضوع مهارت لازم است. افرادی که حس شوخ طبعی دارند به سبکی دست می یابند که حتی در سختی ها و مشکلات هم به آنها کمک می کند.

وقتی در موضعی ایستاده اید بیش از حد جدی هستید – یا خودتان را بسیار جدی جلوه می دهید؟ این کارت از شما می خواهد که خود را رها کنید. ممکن است فکر کنید نمی توانید قبل از حل یک مشکل خاص احساس خوشحالی کنید. شاید در نقش فردی "بالغ" گیر کرده اید که بیش از حد زیر بار مسئولیت و جدیت رفته است.

کارت سبکی به شما می گوید که زمانی را برای رهایی از قیدوبند در نظر بگیرید و حس هیجان و بازیگوشی کودکی را تجربه کنید. روابط با بازی است که عمیق و شکوفا می شوند و بازی نیاز به پذیرش و اجازه دارد. آزادی حاکم بر بازی یک منبع انرژی خودبخودی را آزاد می کند که غذای روح شماست و شما را احیا می کند. حماقت کردن، شکلک درآوردن یا حتی جک گفتن با صدای عجیب و غریب را تجربه کنید.

اما این کارت به معنای انکار چیزی نیست. افرادی که بر ساده ماندن امور اصرار دارند و خیلی جدی بودن را مسخره می کنند، یا افرادی که مسائل احساسی طرف مقابل خود را مانع رشد خود می دانند نیز در اشتباه هستند. اگر همیشه سعی در فرار از مشکلات سنگین داشته باشید، کارت سبکی از شما می خواهد که عمیق تر فکر کنید. برای رشد و پیشبرد یک رابطه ی سالم لازم است که قدری عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

حفظ تعادل بین جدی بودن و سبکی، کار و بازی، نکته ای اساسی است. گفتن اینکه "نمیشه که همش مثل تراکتور کار کرد" به کسالت حاکم بر فردی سخت کوش و رابطه ی او اشاره دارد. کار بیش از حد آدم را خسته می کند و دیگر قادر به دیدن راه کارهای مثبت نیست. لازم است هر از گاهی استراحت کنید و بعداً با روحیه ای تازه تر به کار برگردید.

این کارت به شما می گوید که بین جنبه های سبک و سنگین رابطه تعادل برقرار کنید. بدانید که چه زمان باید جدی بود و چه زمان باید بی خیال بود. بدین طریق، در حل مشکلات خوش فکرتر خواهید بود – و در زندگی روزمره سرحال تر هستید.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

ما همیشه روی مسائل کوچک در رابطه متمرکز می شویم. تعامل فرد با همسرش حول مسائل کوچک می چرخد. توجه فرد از یک کار یا مشکل روی کار دیگری، از یک فهرست بی پایان از مسائلی که باید انجام شود، در حال تغییر است.

این تمرکز روزانه بیشتر اوقات به نفع فرد است. اما در زندگی اولویت های بیشتری هم وجود دارد. اگر طبق عادت توجه ما متمرکز مسائل کوچک و فعالیت های روزانه باشد، شاید اولویت های بزرگتر را نادیده بگیریم و اقدامی درباره ی آنها نکنیم و این مساله باعث دلخوری و عدم رضایت می شود.

با داشتن احساسات منفی، عادت دیرینه ی تمرکز بر چیزهای کوچک ممکن است چنان در وجود فرد ریشه کند که قادر به دیدن تصویر بزرگتر نباشد. در ادامه ی انحراف با مسائل جزئی، شخص قادر به درک وضعیت جاری نخواهد بود. درعوض، درباره ی مسائل کوچک و مختلف مدام شکوه می کند و دلخوری خود را در قالب سوالاتی از این قبیل مطرح می کند: کی چی گفت، کی چه کرد، یا چرا اینطوری شد. بدین ترتیب هیچگاه به مسائل واقعی دست نمی باید و احساس رضایت نمی کند.

کارت دیدگاه مشترک به شما هشدار می دهد که مراقب باشید دید خود را نسبت به تصاویر بزرگتر از دست ندهید! سرگرم شدن با مسائل کوچک – و نادیده گرفتن اولویت های بزرگتر - بسیار راحت است. در مواقع رنجش، آزار و اذیت، نارضایتی از رابطه، این کارت می خواهد که دید خود را از حوزه ی تمرکز فعلی بیشتر کنید. ببینید شاید موضوع بزرگتری برای حل و فصل نیاز به توجه شما داشته باشد.

اولویت های اصلی به مسائلی اشاره دارد که در زندگی واقعاً به آن بها می دهید – مثل بچه داشتن یا نداشتن، عادات ایده آل، احساسات واقعی، کار و زندگی، و هرآنچه که شما را تحریک می کند یا حتی وقت گذراندن در طبیعت. این مسائل ممکن است شامل معنویات یا ابراز خلاقیت شود. این ها مسائل مهمی است که زندگی شما را باارزش می کند.

بگذارید تصورات در زندگی شما کندوکاش کنند تا بفهمند چه چیزی می تواند آن را تغییر دهد. چه چیزی فراتر از اهداف مادی یا فعالیت های روزانه هست که غذای روح شما شود؟ کارت دیدگاه مشترک از شما می خواهد تا رابطه ی خود را متناسب با اولویت های بزرگ زندگی هدایت کنید. بررسی این مساله خوب است حتی اگر در رابطه ی مشترک خود مشکلی ندارید. آیا دو طرف دارای اولویت های مشترکی هستند؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ آیا اولویت هایی دارید که در رابطه تان حمایت نشود؟ نادیده گرفته شود؟ یا در تعارض با هم باشند؟

این کارت شما را ترغیب می کند تا پاسخ های خود را به شیوه ای سازنده و محترمانه با همسرتان درمیان بگذارید. اگر حوزه های متعارضی بین اولویت های حقیقی شما و رابطه تان وجود داشته باشد، در مورد ریشه های این مساله - درمورد هر دو نفر- بحث کنید. ببینید که آیا راه حل مثبتی وجود دارد که چاره ی مشکل باشد و بتواند رابطه و اولویت های شما را دوباره متعادل کند اما شما آن را نادیده گرفته باشید.

سپس به طرح راه هایی بپردازید که رابطه ی شما حامی آن است یا با الویت های برتر شما سازگاری دارد. دیدگاه مشترک خود را کندوکاش کنید – موارد مهمی که در آن اشتراک دارید. انرژی مثبتی را که این دیدگاه مشترک در شما ایجاد می کند، بپذیرید. بدانید که این منبع الهام بخش دیدگاه مشترک، به دو طرف رابطه کمک می کند تا حتی در پرچالش ترین مواقع هم حرکت رو به جلو داشته باشند.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

خلوت به معنای با خود وقت گذراندن – بدون حضور هیچ شخص دیگری - است. این زمانی است که توجه شما فقط به خودتان است. این زمان را می توان صرف خوداندیشی کرد – گویی که تصویر خود را در برکه ای آرام می بینید و زمانی را صرف وارسی خود می کنید. یا می توانید زمانی را صرف انجام کارهایی کنید که ارتباط شما را با خودتان بیشتر می کند.

ارتباط با دیگران عالی است و روابط نیازمند زمان و توجه است. با این حال، لازم است که به همان اندازه زمان و توجه تان را به خود اختصاص دهید. کارت خلوت به شما یادآوری می کند که گذار بین دو حالت با هم بودن و خلوت کردن بخشی از یک رابطه ی سالم است. اگر کارت خلوت را اتخاب کنید یعنی زمان مناسبی برای توجه به نیازهای شخصی – یا نیازهای طرف مقابل – است تا زمانی را به تنهایی بگذرانید.

خلوت کردن با خود برای رشد شخصی بسیار مهم است – و خیلی چیزها را به فرد نشان می دهد. بدین طریق می توانید خود را بهتر بشناسید. به قلب خود مجال گشودن می دهید تا بتوانید خواسته ها، احساسات و نیازهای واقعی خود را کندوکاو کنید. خلوت کردن به فرد کمک می کند تا حدود فردی را حفظ کند و به او در رشد فردیت کمک می کند. به فرد مجال تامل درباره ی خود، کارهایش و مقصدش در زندگی می دهد.

صرف زمان برای انجام کارهای شخصی – تمدد اعصاب، کتاب خوانی، قدم زدن در طبیعت، یا کار روی پروژه ای خاص باعث پرورش عمیق فرد می شود. با خلوت کردن می توانید ظرفیت حقیقی خود برای لذت بردن، آرامش، و عشق درونی را بیابید.

خلوت کردن زمانی لازم است که وقت کافی برای همنشینی با خود صرف نکرده اید. این کارت در پاسخ به نیاز طرف مقابل برای اندکی دوری از هم رو می شود. نیاز به تنها بودن یکی از طرفین باعث احساس عدم امنیت در دیگری می شود. باید به خاطر داشته باشید که کمی خلوت کردن بخش مهم و سلامت یک رابطه است – و به معنای وجود "مشکل" در رابطه نیست. همه نیاز دارند تا زمانی را صرف خلوت با خود کنند.

برخی به اشتباه فکر می کنند که نیاز طبیعی به تنها بودن یعنی وجود مشکل در رابطه. بلکه اگر کسی هیچ وقت احساس نیاز به خلوت کردن نکند به معنای وجود مشکل است. تنها بودن برخی را عصبی می کند به همین دلیل سعی می کنند تا حد ممکن وقت خود را با کار و افراد مختلف پر کنند.

اگر میل به اجتناب از آن دارید، پس تنها بودن همان چیزی است که نیاز دارید. حس می کنید چیزی از درونتان در حال غلیان است. کارت خلوت پیامی است که به شما می گوید با درون خود ارتباط برقرار کنید – دل خود را باز کنید و از درون خود باخبر باشید. اینک زمان التیام شخصی و جوانی دوباره است.

مثل قدیمی "خودت را بشناس" مثل همیشه حیاتی است. می توان آن را چنین برداشت کرد که "زمانی را صرف با خود بودن کن". تمرکز بر درون را تمرین کنید – تا با خود ارتباط برقرار کنید و خود را بشناسید – و مستقیماً از رابطه با خود بهره مند شوید. با این کار نه تنها چیزی را از همسرتان نمی گیرید بلکه حس تمامیت، آرامش، و قلبی آکنده تر از با هم بودن را به رابطه می آورید.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

هنگام ابراز احساساتی مثل خشم، ترس، ناراحتی معمولاً چگونه واکنش نشان می دهید؟ آیا عقب نشینی می کنید؟ با شریک تان هم فکری می کنید؟ یا احساسات او را درک می کنید؟ آیا سعی در بهتر کردن یا حل مشکلاتش می کنید؟ اگر شما را به خاطر حسی که دارید سرزنش کند چطور؟ چه عکس العملی نشان می دهید؟ آیا در نهایت خودتان ناراحت می شوید؟

هیچ یک از این ها کارساز نیست – نه برای شما و نه او. کارت شاهد از شما می خواهد تا راه های دیگر و مناسب تر را در نظر بگیرید. هر زمان که طرف مقابل احساسش را بیان کرد، شاهد آن باشید. بگذارید ببیند که همیشه کنارش هستید تا از درک احساساتش نترسد.

کارت شاهد به طرفین اجازه می دهد تا با درک احساسات به تکامل طبیعی برسند. شهادت، حامی ابراز ناراحتی های عاطفی است – و می تواند باعث تغییر کامل موقعیت شود. شاهد فرد دیگر بودن یعنی در دسترس بودن، متمرکز بودن و مهربانی کردن. از شما می خواهد تا نه قضاوت کنید و نه دخالت. این عمل شما قدردانی های عمیق را به دنبال خواهد داشت.

عامل اصلی برای شاهد بودن، متمرکز بودن است. نفس عمیقی بکشید. مطمئن شوید که همچنان به نفس عمیق کشیدن ادامه می دهید. ذهن خود را آرام و ساکت نگاه دارید – مثل برکه ای آرام. اگر افکار و قضاوت ها به ذهنتان خطور کرد، آنها را کنار بزنید – و دوباره روی طرف مقابل متمرکز شوید. صریح و متمرکز بودن – و در دسترس بودن – از همه چیز مهم تر است. اگر نمی توانید این کار را بکنید، اندکی دست نگه دارید.

در شهادت، اشتباه نکنید و حرف های طرف مقابل را به دل نگیرید. اگر چنین شد به خاطر بیاورید که او فقط می خواهد با کلمات احساسات خود را تخلیه کند. به او اجزه دهید که این انرژی را آزاد کند. بدانید که او نمی تواند اکنون منطقی باشد و آنچه که می گوید ممکن است دقیق نباشد.

ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که شاهد آزاد شدن انرژی او از گذشته هستید – احساساتی که از کودکی، از رابطه ی قبل، یا رابطه با شما در او حبس شده اند. منشا این انرژی هرجا که باشد، درصورت رها نشدن بر هر دوی شما تاثیرگذار است – تا زمانی که حبس باشد بر قدرتش اضافه می شود.

بدانید که این مساله در نهایت بسیار التیام بخش خواهد بود. بهترین حمایت شما در التیام او این است که به او اجازه دهید احساسات درونش را تجربه کند. سعی در حل کردن یا بهتر کردن او فقط باعث تاخیر در التیام گرفتن او می شود. به او هدیه ی نایابی بدهید که وقعاً در تسکین موثر است – حضور کامل خود. بدانید که او خود قدرت آزاد کردن انرژی و تسکین خود را دارد. حضور شما تمام چیزی است که برای پشتیبانی و بیرون کشیدن طرف مقابل از تاریکی لازم است.

تصور خورشید هنگامی که کنارش نشسته اید موثر است. حتی در نیمه های شب، می دانید که خورشید همچنن می تابد. گرچه به لحاظ عاطفی حس تاریکی می کند اما می فهمد که خورشید بالاخره طلوع خواهد کرد. شاید ابرها آن را پوشانده باشد – یا حتی باران اشک یا خشم – اما خورشید همچنان وجود دارد. جهانی را با تابش طلائی رنگ خورشید متصور شوید که سینه تان را پر می کند. گرمایش را حس کنید. بزرگ شدنش را در قلب خود حس کنید و پرتوهای نورش را به سمت او هدایت کنید – تصور کنید که چه حسی پیدا می کند وقتی خورشید وجودش بالاخره طلوع کند!

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

پذیرش، یکی از قدرتمند ترین پاسخ هایی است که ما می توانیم در یک وضعیت دشوار ارائه دهیم. مشکلات معمولا ما را به انجام یک عمل یا عکس العمل وا میدارند، و به ما فضای کمی برای استراحت و تنفس می دهند و یا ما را در شرایطی که اتفاق افتاده رها می کنند. ما نسبت به چیزهایی که ظاهراً "اشتباه" به نظر می رسند تحمل کمی داریم، بنابراین تمایل داریم سریعاً موقعیت و یا شخص دیگری را تغییر دهیم درحالی که کارت پذیرش به ما می گوید وضعیت فعلی را بپذیرید.

از قضا، بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم برعکس است. اعمال ما بر اساس احساس ما نسبت به اتفاقی که می افتد و در حال حاضر برای ما غیر قابل قبول است صورت می گیرد. شریک ما با دریافت پیام هایی که غیر قابل قبول هستند رابطه اش را با ما به هم میزند. و این پیام ها تبدیل به صدمه روحی و حالت تدافعی و سپس ضد واکنش می شود.

حال بیایید با آن روبرو شویم - پذیرش چیزی است که همه ما در یک رابطه می خواهیم. هیچ دردی بدتر از پذیرفته نشدن وجود ندارد. هنگامی که ما احساس پذیرفته نشدن را داریم، در مورد شریکمان، خودمان، و روابطمان احساس ناراحتی می کنیم. به طور معمول، در آن نقطه واکنش تدافعی و عاطفی ما، هردوی ما را از مشاهده گزینه های سازنده منع می کند.

آیا در رابطه شما مسئله پیچیده ای برای پذیرفتن وجود دارد؟ پاسخ شریکتان چیست؟ عدم پذیرش چگونه شما ها را از حرکت رو به جلو و ایجاد گزینه های موثرتر با هم باز می دارد؟

کارت "پذیرش" شما را به دیدن اینکه چگونه پذیرش، کلید تمامی حرکت ها و جنبش هاست دعوت می نماید. تمرکز کردن بر روی اشتباهات، تنها شما را بیشتر گیر می اندازد.

پذیرش کلیدی است که می تواند قفل دری را در وضعیت دشوار باز نماید. هنگامی که شما درب را با پذیرش باز می کنید، آنگاه می توانید شروع به تنفس آزادانه تری بنمایید. این کلید در قلب شما است. به محض اینکه شما قلب خود را باز می کنید و شروع به پذیرش می کنید، بسیاری از چیزهایی را که در یک وضعیت گیر کرده بودند دوباره آزاد کرده و باعث می شوید تا به حرکت خود ادامه دهند. درهای بسته می توانند شروع به باز شدن کنند. از طریق این درب شما و شریکتان قادر به حرکت رو به جلو با هم خواهید بود، و به شما این امکان را می دهد تا فرصت های جدید و مثبتی را که نمی توانستید قبلا ببینید پیدا کنید.

با باز کردن قلب خود، شما می پذیرید که شرایط و همه چیز، همانطوری است که باید باشد. و شریک زندگیتان کاری را انجام می دهد که بهترین است. پذیرش، با این حال، به این معنا نیست که هر طور که با شما رفتار می شود را بپذیرید. اگر رفتارها به صورت جسمی یا عاطفی نوعی سوء استفاده باشند، شما موظف هستید تا به دیگران بگویید که چه چیزی برای شما مناسب نیست و مرزهای خود را روشن نمایید.

پذیرش می تواند یک فضای امن تر را به وجود آورد که در آن شما و شریکتان، حتی با وجود یک مشکل، ارتباط بهتری را برقرار کنید. شرکای سالم، مشکلات را به عنوان نشانه هایی که بیانگر یک رابطه بد است و یا اینکه چیزی در رابطه شان کاملا "اشتباه" است نمی بینند. در عوض، آنها وضعیت را می پذیرند. آنها زمانی که با این شرایط روبرو می شوند، می دانند که ممکن است با صدمه، ناراحتی، عصبانیت و یا ترس مواجه شوند، و به درستی ندانند که چه کار باید کرد. اما آنها می دانند که با به خاطر سپردن کلید پذیرش، می توانند درب هایی که منجر به حل مشکل واقعی شوند را باز کنند.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

ما همیشه روی مسائل کوچک در رابطه متمرکز می شویم. تعامل فرد با همسرش حول مسائل کوچک می چرخد. توجه فرد از یک کار یا مشکل روی کار دیگری، از یک فهرست بی پایان از مسائلی که باید انجام شود، در حال تغییر است.

این تمرکز روزانه بیشتر اوقات به نفع فرد است. اما در زندگی اولویت های بیشتری هم وجود دارد. اگر طبق عادت توجه ما متمرکز مسائل کوچک و فعالیت های روزانه باشد، شاید اولویت های بزرگتر را نادیده بگیریم و اقدامی درباره ی آنها نکنیم و این مساله باعث دلخوری و عدم رضایت می شود.

با داشتن احساسات منفی، عادت دیرینه ی تمرکز بر چیزهای کوچک ممکن است چنان در وجود فرد ریشه کند که قادر به دیدن تصویر بزرگتر نباشد. در ادامه ی انحراف با مسائل جزئی، شخص قادر به درک وضعیت جاری نخواهد بود. درعوض، درباره ی مسائل کوچک و مختلف مدام شکوه می کند و دلخوری خود را در قالب سوالاتی از این قبیل مطرح می کند: کی چی گفت، کی چه کرد، یا چرا اینطوری شد. بدین ترتیب هیچگاه به مسائل واقعی دست نمی باید و احساس رضایت نمی کند.

کارت دیدگاه مشترک به شما هشدار می دهد که مراقب باشید دید خود را نسبت به تصاویر بزرگتر از دست ندهید! سرگرم شدن با مسائل کوچک – و نادیده گرفتن اولویت های بزرگتر - بسیار راحت است. در مواقع رنجش، آزار و اذیت، نارضایتی از رابطه، این کارت می خواهد که دید خود را از حوزه ی تمرکز فعلی بیشتر کنید. ببینید شاید موضوع بزرگتری برای حل و فصل نیاز به توجه شما داشته باشد.

اولویت های اصلی به مسائلی اشاره دارد که در زندگی واقعاً به آن بها می دهید – مثل بچه داشتن یا نداشتن، عادات ایده آل، احساسات واقعی، کار و زندگی، و هرآنچه که شما را تحریک می کند یا حتی وقت گذراندن در طبیعت. این مسائل ممکن است شامل معنویات یا ابراز خلاقیت شود. این ها مسائل مهمی است که زندگی شما را باارزش می کند.

بگذارید تصورات در زندگی شما کندوکاش کنند تا بفهمند چه چیزی می تواند آن را تغییر دهد. چه چیزی فراتر از اهداف مادی یا فعالیت های روزانه هست که غذای روح شما شود؟ کارت دیدگاه مشترک از شما می خواهد تا رابطه ی خود را متناسب با اولویت های بزرگ زندگی هدایت کنید. بررسی این مساله خوب است حتی اگر در رابطه ی مشترک خود مشکلی ندارید. آیا دو طرف دارای اولویت های مشترکی هستند؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ آیا اولویت هایی دارید که در رابطه تان حمایت نشود؟ نادیده گرفته شود؟ یا در تعارض با هم باشند؟

این کارت شما را ترغیب می کند تا پاسخ های خود را به شیوه ای سازنده و محترمانه با همسرتان درمیان بگذارید. اگر حوزه های متعارضی بین اولویت های حقیقی شما و رابطه تان وجود داشته باشد، در مورد ریشه های این مساله - درمورد هر دو نفر- بحث کنید. ببینید که آیا راه حل مثبتی وجود دارد که چاره ی مشکل باشد و بتواند رابطه و اولویت های شما را دوباره متعادل کند اما شما آن را نادیده گرفته باشید.

سپس به طرح راه هایی بپردازید که رابطه ی شما حامی آن است یا با الویت های برتر شما سازگاری دارد. دیدگاه مشترک خود را کندوکاش کنید – موارد مهمی که در آن اشتراک دارید. انرژی مثبتی را که این دیدگاه مشترک در شما ایجاد می کند، بپذیرید. بدانید که این منبع الهام بخش دیدگاه مشترک، به دو طرف رابطه کمک می کند تا حتی در پرچالش ترین مواقع هم حرکت رو به جلو داشته باشند.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

تخیل یک منبع سرگرمی و ایده های جدید و الهام بخش است. رویاهای ما گاهی اوقات می توانند ما را به اهداف قابل لمس برسانند. در برخی مواقع دیگر، آنها ممکن است به چیزهایی مهم در درون ما اشاره کنند.

کارت رویاها شما را دعوت به کشف تخیل، رویاها و امیدها می کند - و شاید، چیزی را با شریکتان برای شما به اشتراک بگذارد. اگر شما این کار را با ذهنی باز انجام دهید، ممکن است گزینه های جدید مثبتی را در رابطه تان کشف کنید. در صورتی که احساس امنیت و اعتماد وجود داشته باشد، به اشتراک گذاری یک رویا با شریک زندگیتان می تواند ارتباط شما را عمیق تر سازد.

چیزهایی وجود دارد که از عمق تخیل شما نشات می گیرند و به قول معروف یک سرگرمی ناب را می سازند. همچنین چیزهایی وجود دارند که شما می توانید آن ها را بسازید و در رابطه تان از آن ها استفاده نمایید. اگر شما مشتاق باشید و سعی کنید به منابع مورد نیاز دسترسی پیدا کنید، می توانید کاری را به انجام برسانید که از تخیل شما نشات گرفته است!

این مهم است که بدانیم چگونه یک تخیل، تصویر ذهنی و یا نمادین از چیزهایی که ممکن است بخواهیم، را به دست آوریم. تخیل، سرنخ ها را فراهم می کند تا آنچه را به طور بالقوه می توانیم تجربه کنیم، ببینیم - اما در ابتدا شما باید سرنخ را ترجمه کنید! به عنوان مثال، رویای داشتن یک خانه رویایی می تواند نشانه ای باشد که شما نیاز به پیدا کردن راه هایی برای گذراندن وقت بیشتر در طبیعت دارید نه صرفا داشتن یک خانه! اگر شما چنین سرنخی را درست ترجمه کنید، آنگاه می توانید بر روی خواسته خود بیشتر تمرکز کنید تا رویاهای خود را در زندگیتان زنده نگه دارید.

این گرایش برای به واقعیت رساندن یک رویا، گاهی اوقات می تواند منجر به مشکلاتی شود. به عنوان مثال، ممکن است ما همه انرژی خود را برای رسیدن به آن خانه رویایی مان صرف کنیم. و شانس خود را برای رسیدن به تجربه های کنونی نادیده بگیریم. اغلب، شرکایی که در نهایت به چنین اهداف بلند مدتی دست پیدا می کنند در می یابند که آن اهداف، آن ها را به آن اندازه که فکرش را می کردند شاد نمی کند. درحالی که بسیاری از زمان خود را که می توانستند صرف لذت هایی در لحظه بکنند قربانی کرده اند. بسیاری از همسران در زندگی مشترک زمانی به خانه رویایی شان دست می یابند که یا فرزندانشان آنها را ترک می کنند، و یا از هم جدا می شوند. مراقب به خطر انداختن لذت های حال به خاطر تحقق رویاهای آینده خود باشید.

کارت "رویا" شما را به استفاده از تصوراتتان در جستجوی یک رابطه ی ایده آل دعوت می کند. رویاهای شما در جهت موفقیت چیست؟ چه جنبه هایی دارد؟ اگر در یک رابطه ی مطلوب بودید، چگونه رفتار می کردید؟ چه حسی داشتید؟ چگونه ارتباط برقرار می کردید؟ پاسخ های خود را سرنخ درنظر بگیرید و آنها را تعبیر کنید. به بخشی از این رویا زندگی ببخشید و با شریک زندگی تان در یک رابطه ی مطلوب از آن لذت ببرید – همین حالا و از اینجا شروع کنید. پیدا کردن و سهیم شدن رویا با این روحیه ی مثبت دریچه ای است به سمت لذت و رضایت در رابطه ای که آرزوی قلبی شماست.

فال رابطه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان