//
کدخبر: ۴۵۲۹۶۲ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب یکشنبه 19 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی تواند میان انسان و بزرگترین آرمانها یا مرادهای دلش فاصله ایجاد کند.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در هر مذهب و آیینی به ما گفته شده که ایمان بیاورید. ایمان به این معنی است که شما نمی دانید چگونه ولی یقین دارید که آرزو و خواسته شما به شما داده خواهد شد و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آرامش داشته باشید و به کائنات اجازه دهید که خواسته تان را جذب کند .

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

قانون جذب لغزش ناپذیر است. هر کس هرچه را درخواست می کند، دریافت می دارد؛ حتی اگر در بیشتر مواقع فرد آگاه نباشد که چیزی را دارد طلب می کند که نمی خواهد. چنین زیبایی مطلقی در قانون جذب است و چنان پذیرا و بخشنده است که از طریق آن می توانیم طعم زندگی را بچشیم.

قانون هرگز تغییر نمی کند؛ باید یاد بگیریم چگونه هماهنگ با قانون جذب زندگی کنیم. سنگین ترین تکلیف آدمی همین است.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

جمله تاکیدی:

خدا روزی رسان خستگی ناپذیر من است و برکات او تمام ناشدنی.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر خود، اداره ذهن نیمه هشیارتان را به عهده نگیرید، کسی دیگر این کار را برایتان به انجام خواهد رساند!

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

عبارت تاکیدی درباره طرح الهی زندگی:

جان لایتناهی، راه ظهور طرح الهی زندگیم را بگشا! بگذار تا هم اکنون نبوغ درونم عیان و بیان شود. بگذار تا هم اکنون آن طرح کامل را به چشم ببینم.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

غصه و حسرت و ندامت، یاخته های تن را پاره پاره و فضای پیرامون آدمی را مسموم می کنند. پس این ذهن فانی است که دوست دارد به غم و غصه هایش بچسبد.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

همه امراض و دلتنگیها زاییده تخلف از قانون محبت اند. بومرنگ های نفرت و انزجار و انتقاد آدمی، مالامال از بیماری و اندوه به سوی خود او باز می گردند.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

اگر در ارتعاشات تان نیاز به پول حس شود، همین طور نیاز به پول را جذب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید که در همین بی پولی، همین الان خوشحال باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید، و همین الان شاد باشید، زیرا وقتی هم که پول دارید، همین حس ها را احساس می کنید. پول خوشبختی نمی آورد؛ ولی خوشبختی پول می آورد!

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست و باور کنید، و بعد خود را آماده ی دریافت فرکانس خوبی کنید. نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست. کائنات هرچه را لازم باشد، حتی خود شما را، به حرکت درمی آورد.

وقتی درخواست و باور می کنید، خود را کنار کشیده و به کائنات اجازه می دهید کار خودش را بکند.

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

وقتی که نمی تونیم اندیشه ها و افکارمون رو کنترل کنیم بهتره یه عبارت تاکیدی انتخاب کنیم و با قدرت تکرار کنیم !

فال قانون جذب ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

همیشه به خاطر داشته باشید احساسات تان به نفع شما بر افکارتان نظارت دارند. احساسات به شما می گویند که آیا افکاری که در سر دارید، به سود شما هستند یا به ضرر شما. اگر بتوانید احساسات خود را بیشتر و بهتر دریابید، در این صورت، بیشتر و بهتر از نوع فکر خود مطلع هستید. احساسات بی وقفه در حال فرستادن پیغام به شما هستند.

به وجود خود گوش دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان