//
کدخبر: ۴۵۲۸۷۳ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب شنبه 18 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

حالت طبیعی وجود ما شادی است. اندیشیدن به افکار منفی، به زبان آوردن کلمات منفی، و احساس بدبختی کردن، انرژی زیادی از ما می گیرد. راه آسان در گفتار نیک، پندار نیک، و کردار نیک است. راه آسان را برگزینید.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

قانون جذب لغزش ناپذیر است. هر کس هرچه را درخواست می کند، دریافت می دارد؛ حتی اگر در بیشتر مواقع فرد آگاه نباشد که چیزی را دارد طلب می کند که نمی خواهد. چنین زیبایی مطلقی در قانون جذب است و چنان پذیرا و بخشنده است که از طریق آن می توانیم طعم زندگی را بچشیم.

قانون هرگز تغییر نمی کند؛ باید یاد بگیریم چگونه هماهنگ با قانون جذب زندگی کنیم. سنگین ترین تکلیف آدمی همین است.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

گذشته و آینده ای برای قانون جذب وجود ندارد، فقط زمان حال. بنابراین مدام از گذشته خود با کلمات سخت و پر درد و یا هر عبارت منفی دیگری یاد نکنید .

به یاد داشته باشید که قانون جذب فقط در زمان حال عمل می کند پس وقتی مدام از گذشته خود با عبارات منفی صحبت می کنید قانون جذب این کلمات را دریافت می کند و همان را به شما بازمی گرداند .

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

شما قوی ترین آهنربا در تمام کائنات هستید. بنابراین هر احساسی که امروز شما در درون خود دارید ، مقدار بیشتری از همان ها را به زندگی آینده خود جذب می کنید

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

می دانم که کائنات از طریق قانون جذب، همه چیز به همه کس می دهد . من این توانایی را دارم که هر آنچه دلم بخواهد انتخاب کنم . وفور نعمت در همه چیز وجود دارد . من این توانایی را دارم که از طریق افکار و احساسم به وفورِ نعمتِ بی حد و حصر، تلنگری بزنم و آن را وارد زندگی ام کنم .

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

می توانی هر چیزی دلت بخواهد داشته باشی، هر کاری می خواهی انجام دهی یا هر آن که دلت می خواهد بشوی.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

درخواست کنید، باور کنید، دریافت کنید.

سه گام ساده برای خلق خواسته تان. با این حال، گام دوم، باور کردن، را می توان سخت ترین گام دانست؛ و نیز بزرگ ترین گامی که تاکنون برداشته اید. باور کردن تردید را در بر نمی گیرد. باور کردن ایمان مطلق است. باور کردن بی توجه به رخدادهای بیرون، تزلزل ناپذیر باقی می ماند. آنگاه که باور کردن را خوب دریابید، مهار زندگی تان را به دست گرفته اید.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

جمله تاکیدی:

من برای طرح الهی زندگی ام کاملا مجهز هستم.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

جمله تاکیدی :

از آسمان طلا می بارد.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می تواند از آن بهره ببرد:

فراموش نکنید که موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی کند. از آن طرف، شما با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.

فال قانون جذب ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد، اندیشه های منفی خود او است. زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد. و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان