//
کدخبر: ۴۵۲۱۳۶ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب یکشنبه 12 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

چگونه «راز» روند بیماری من را تغییر داد.

در جولای سال ۲۰۱۳، پزشکان بیماری سرطان وخیمی را در من تشخیص دادند. با انجام شیمی‌درمانی و پرتودرمانی در مدت ۷ ماه، نتیجه بررسی بیماری در ماه مِی ۲۰۱۴ تایید کرد که هیچ یک از درمان‌های انجام شده تاثیری در بهبود روند بیماری در من نداشته است!

سلول‌های سرطانی اجازه نمی‌داد که داروها و روش‌های درمانی مختلف بتوانند تاثیری در روند سلامتی من داشته باشند. در ماه ژون به من گفته شد که شانس زنده ماندن من به ۲۵% است. با شنیدن این خبر از پزشکان، دنیا روی سرم خراب شد.

اکنون به شیمی‌درمانی‌های قوی‌تری نیاز داشتم. این آخرین روش درمانی پیشنهادی برای من بود، که اگر جواب نمی‌داد، دیگر همه چیز تمام می‌شد.

اواخر ماه ژون، یکی از دوستانم به من توصیه کرد که فیلم راز را ببینم. تاریخ شیمی‌درمانی من اواخر جولای بود. عصر روز ۳۰ ژون این فیلم را تماشا کردم.

تاریخ و زمان دقیق آن روز را دقیقا به خاطر دارم چون بعد از آن همه چیز عوض شد، بیماریم، نگاهم به زندگی و همه چیز.

من همیشه آن تمرین را که توضیح می‌داد اگر بیماری را آسان بگیریم، نمی‌تواند تاثیری در زندگی ما داشته باشد را به یاد می‌آوردم. این تمرین انگیزه‌ی زیادی به من داد. لیستی از چیزهایی که باید به خاطرش سپاسگزاری می‌کردم را تهیه کردم و بابت هر یک از آنها از خدا قدردانی کردم. هر روز سپاسگزاری را انجام می‌دادم و هر بار که افکار منفی به سراغم می‌آمد، سریعا آن را با افکار مثبت جایگزین می‌کردم.

هر کسی مرا می‌دید می‌گفت چقدر تغییر کرده‌ام و مهربان‌تر شده‌ام.

دو بار شیمی درمانی در ماه جولای انجام دادم و منتظر بررسی نتیجه اسکن بودم. دکتر به من هشدار داد که شیمی‌درمانی‌های انجام شده به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمین کند که بیماری من درمان شده است. تا زمانی که نتیجه بررسی اسکن بیاید من هر روز برای بهبود بیماریم سپاسگزاری انجام می‌دادم.

هفته بعد کلماتی شگفت‌آوری از پزشکم شنیدم. او به من گفت که به صورت کامل بهبود یافته‌ام و همه چیز نرمال است.

نمی توانستم باور کنم، حتی پزشکم هم شگفت‌زده بود.

من اکنون باید درمان‌هایم را تکمیل کنم تا به صورت کامل از این بیماری رها شوم. اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌دانم که اینها را مدیون راز هستم. از زمانی که سپاسگزاری را انجام می‌دهم، اتفاقات مثبت زیادی برای من و خانواده‌ام رخ داده است. اما بزرگترین اتفاق، سلامتی من است.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

سلامتی یک ثروت بزرگ است

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ ۶۵۰ دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به ۶۵۰ دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

عبارت تاکیدی:

در ذهن الهی تنها تکمیل هست و کمال. پس خواسته من به انجام رسیده است.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

چیزهایی که بیشتر در زندگی شما ظاهر می شوند همان موضوعاتی هستند که بیش از بقیه مسائل آنها را باور دارید .شما فقط می توانید آنچه را که باور دارید جذب کنید . پس هر آنچه را می خواهید باور کنید تا بتوانید آن را جذب کنید .

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

در همه ی راههای خود او را بشناس و او طریق هایت را راست خواهد گردانید.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

عیسی مسیح گفت: ای کم ایمانان چرا هراسانید؟ و اگر بتوانی ایمان آوری، مومن را همه چیز ممکن است!

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شما می توانید زندگی تان را بهشت کنید، ولی تنها راه برای این کار این است که درون خود را بهشت کنید. راه دیگری نداریم. شما علت هستید و زندگی تان معلول است.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

همواره به خاطر داشته باشید از آنجایی که هر اندیشه ای باید عینیت یابد، فکر بیماری نیز بیماری می آورد.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

جمله تاکیدی:

خدا روزی رسان خستگی ناپذیر من است و برکات او تمام ناشدنی.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

حسد بزرگترین دشمن عشق است.

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

هر انسانی را بیان کامل نفس است. یعنی جایی هست که تنها او باید پر کند، نه کس دیگر. کاری هست که تنها او باید به انجام برساند، نه کس دیگر. و این تقدیر او است!

 فال قانون جذب ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

زندگی تان در دستان تان است، فقط باید یاد بگیرید چگونه مهار افکارتان را به دست بگیرید. مشکلات ترس، شکست، و تردید همگی ناشی از حکم رانی ذهن بر شما است. ذهن بر شما غالب شده و شما را برده و قربانی افکار منفی مهار نشده خود کرده است. به همین سادگی! مهار ذهن و فکر خود را به دست بگیرید. هر روز، لحظه به لحظه، مراقب تک تک افکار خود باشید.

وقتی یک فکر منفی سر رسید، سرکوبش کنید و در عوض، به یک چیز مثبت بیندیشید، بدین ترتیب، اجازه نداده اید فکری منفی در شما ریشه بدواند. هرچه بیشتر و بیشتر به افکار مثبت بیندیشید، خیلی زود، افکار مثبت خود به خود ذهن تان را تسخیر می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان