//
کدخبر: ۴۵۱۹۱۰ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب جمعه 10 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند. ضمنا برای کسی که با خدا است همه چیز میسر است.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

جمله تاکیدی را باید بارها و بارها تکرار کرد. گاه ساعت ها در یک وهله: خاموش یا به صدای بلند. آرام، اما با عزمی جزم.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

زیبایی حالت یا چگونگی ذهن است. وقتی که احساس زیبای کنی، زیبا هم به نظر میرسی و وقتی اینو کاملا باور کنی و به خاطرش شاکر باشی متوجه میشی مردم هم ازت تعریف میکنن. در واقعه این همون افکار مثبت شماست که از طریق دیگران به شما منعکس میشود.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

وقتی حال و هوای بدی داری، در اصل کائنات به تو پیام می دهد: «هشدار! همین حالا فکرت را عوض کن. فرکانس منفی ثبت می شود. فرکانس را تغییر بده. شمارش معکوس برای رخ دادن موارد منفی شروع شده. هشدار!»

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر احساس خوبی داری، مشغول خلق آینده ای هستی که بر وفق مرادت است. با سپری شدن روزهایت، قانون جذب در هر ثانیه ی آن مشغول به کار است. هر فکر و احساسی که کنی، باعث خلق آینده ات می شود. اگر تو نگران و دلواپس هستی، از این گونه موارد در سرتاسر روز مقدار بیشتری وارد زندگی ات می شود.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

«سپاس برای خدای بخشاینده موهبتها» جمله ای است شکوهمند و اعجازآفرین.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

سلامتی یک ثروت بزرگ است

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ ۶۵۰ دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به ۶۵۰ دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

وقتی حالت بد است و هیچ تلاشی هم در تغییر افکارت نمی کنی تا حالت بهتر شود، درواقع اعلام می کنی: «شرایطی را برای من فراهم کن که حالم را بدتر کند. آن را فراهم کن!»

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

هر انسانی را بیان کامل نفس است. یعنی جایی هست که تنها او باید پر کند، نه کس دیگر. کاری هست که تنها او باید به انجام برساند، نه کس دیگر. و این تقدیر او است!

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

چنین احساس کنید که هم اکنون خواسته خود را دارید. همین احساس را حفظ کنید؛ لذت بخش ترین احساس دنیا است. وقتی این احساس را حفظ می کنید، قوی تر و قوی تر خواهد شد تا اینکه به این احساس می رسید که خواسته شما هم اکنون در اختیار شما است. وقتی چنین کنید، قانون جذب نیز پاسخ خواهد داد.

به خاطر داشته باشید که قانون جذب هرگز در انجام وظیفه خود ناکام نمانده است. این بار هم ناکام نخواهد ماند.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

دو قدرت وجود ندارد. تنها یک قدرت هست: قدرت خدا. پس دلسردی نیز وجود ندارد. و این اکتشاف یعنی یک شادی غیر منتظره!

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان