//
کدخبر: ۴۵۰۴۳۷ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی شنبه ۲۶ اسفندماه۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی شنبه 26 اسفندماه1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

امروز برای ملاقات با دوستان مطلوب است. مشکلات خانوادگی را به آسانی حل خواهید کرد. ایده های کسب و کار که برای مدتی در نظر گرفته شده هر روز واضح تر می شود. اگر هنوز شک دارید، ممکن است بخواهید که از شخصی سالمند مشاوره بگیرید.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

ممکن است با دوست تان دوچار سوتفاهم شوید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید. در طول بعد از ظهر حس و حال خوبی خواهید داشت و فرصت سپری کردن زمان های رمانتیکی را با عشق تان خواهید داشت.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

در طول صبح بسیار خوش بین هستید و لحظه مناسبی برای درخواست چیزهای بیشتری است. شانس شما امروز کم است. ممکن است حتی وظایف بیشتری را به عهده بگیرید. نباید به خودتان فشار بیاورید. احتمالا به اندازه کافی قانع کننده نخواهید بود و نمی توانید دلایل خود را به روش متقاعد کننده به اشتراک بگذارید

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

ممکن است به علت خستگی، مشکلات سلامتی را تجربه کنید. باید کمتر کار کنید و بیشتر استراحت کنید. در طول شب، یکی از دوستان نزدیک ممکن است شما را به یک مهمانی دعوت کند. باید از این فرصت استفاده کنید، اما از خوردن و نوشیدن بیش از حد خودداری کنید.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما امروز سعی می کنید بخشی از اطلاعاتی که دارید را از دیگران مخفی کنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است که روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری که هست به دیگران هم بگویید. هر کاری که شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی کرده اید، خیلی زود آشکار خواهند شد و اکنون اگر این کارها انجام شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

امروز از هرگونه ریسک کردن پرهیز کنید! به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید، از نظر جسمی و روحی احتمالا بخواهید که از بحث و درگیری با یک شخص بزرگتر که سعی دارد بر روی پروژه های کاری تان تاثیر گذار باشد خودداری کنید. باید صبور باشید.

 فال انگلیسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

زمان مناسبی برای زندگی عاشقانه و فعالیت های مرتبط با خانه می باشد. امروز صبح ممکن است اجبارا سفرتان را لغو کنید. بهتر است. به این ترتیب می توانید زمان بیشتری برای برنامه های مرتبط به خانه خود داشته باشید. در طول شب ممکن است برخی از دوستانتان را ملاقات کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان