//
کدخبر: ۴۲۳۴۳۰ //
ویشکا آسایش | همسر ویشکا آسایش

ویشکا آسایش روسری از سر برداشت | اولین عکس بدون پوشش ویشکا آسایش در فرانسه

ویشکا آسایش با انتشار یک عکس از خودش در فرانسه اینستاگرامش را بروز کرد.

ویشکا آسایش روسری از سر برداشت | اولین عکس بدون پوشش ویشکا آسایش در فرانسه

ویشکا آسایش با انتشار یک عکس از خودش در فرانسه اینستاگرامش را بروز کرد. ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 آبان 1351 در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند. ویشکا آسایش ازدواج کرده و همسر را قبادی است.

ویشکا آسایش

زندگی شخصی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون 16 آبان 1351 در تهران و در یک خانواده 4 نفری متولد شد. او یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.

ویشکا آسایش خواهرزاده "مازیار پرتو" فیلمبردار سرشناس سینما و نوه "شین پرتو" نویسنده و شاعر کشورمان است. او تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رساند و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه نیز فعالیت می کند.

ویشکا آسایش

کودکی ویشکا آسایش

فکر کردن بـه دوران کودکی ام همیشه برای مـن جذاب اسـت و حس خوشایندی رابه دنبال دارد، راستش را بخواهید در دوران کودکی، حسابی فضول و کنجکاو بودم و دوست داشتم از همه ی چیز سر در آورم. پدرم فنی کار بودو همه ی چیز را خودش تعمیر می کرد؛ اتومبیل، لوازم برقی و… مـن هم سعی میکردم ادای وی را درآورم.

ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی اوست چرا که خانم بازیگر برای ابراز احساسات خود پیشقدم شده و آن را با همسرش رضا قبادی مطرح کرد که در نهایت این اتفاق منجر به آشنایی و ازدواج آنها شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان