//
کدخبر: ۷۴۲۰۳ //

همراه با «شورشیان جبل الطارق» در شبکه پرس تی وی

مستند «ما شورشیان: جبل الطارق» (We are Rebels: Gibraltar) در شبکه پرس تی وی به معرفی تنگه جبل الطارق واقع در جنوب اسپانیا که بیش از سه قرن تحت استعمار انگلیس قرار دارد، می پردازد.

همراه با «شورشیان جبل الطارق» در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به کارگردانی سیلویا لوزی و لوکا بلینو محصول سال 2015 شبکه پرس تی وی است.

در این مستند، کنترل نظامی تنگه جبل الطارق که مهمترین ویژگی این منطقه است، مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه نظرات مردم این منطقه که خود را مستعمره انگلیس نمی دانند، انعکاس می یابد. این در حالی است که دولت اسپانیا همچنان این کشور را در لیست مستعمرات قرار می دهد.

مستند «ما شورشیان: جبل الطارق» در ادامه به معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم این منطقه از جمله بیکاری، شرایط اقتصادی متزلزل و  مهاجرت های غیرقانونی به اروپا از طریق این منطقه پرداخته و تبعات ناشی از آنها را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«ما شورشیان: جبل الطارق» سه شنبه 17 بهمن ماه ساعت 07:00 به مدت 26 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه سه شنبه ساعت 23:00 ، چهارشنبه ساعت 17:00 ، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 03:00 بامداد خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان