//
کدخبر: ۷۳۲۲۵ //

بررسی «کاهش کمک های آمریکا به آژانس آنروا» و تبعات آن در شبکه پرس تی وی

برنامه این هفته «خورشید طلوع خواهد کرد» (The Sun Will Rise) در شبکه پرس تی وی، موضوع کاهش کمک های سالانه آمریکا به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی (آنروا) را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

بررسی «کاهش کمک های آمریکا به آژانس آنروا» و تبعات آن در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در برنامه این هفته «خورشید طلوع خواهد کرد» تعلیق نیمی از کمک های آمریکا به امور پناهندگان فلسطینی و تبعات ناشی از آن مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در این برنامه موضوعاتی همچون تاثیر کاهش کمک ها بر وضعیت بیش از 5 میلیون آواره فلسطینی در خاورمیانه و بر امنیت منطقه  و  تاثیر این اقدام بر تسلیم رهبری فلسطین در مقابل آمریکا مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

 

همچنین پیرامون استفاده آمریکا از این اقدام در جهت فشار بر دولت خودگردان فلسطین برای مذاکره با اسرائیل و پذیرش قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقاد برخی کشورهای اروپایی از این اقدام و اعلام حمایت آنها برای افزایش سهم خود و جبران این کاهش بحث و تبادل نظر خواهد شد.

برنامه گفت و گو محور «خورشید طلوع خواهد کرد» به تهیه کنندگی روشن محمد صالح و احمد کابالو به بررسی مهم‌ترین موضوعات و مشکلات فلسطین می پردازد و هر هفته از لندن روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود. تصویر- نریشن معرفی موضوع، پخش گزارش خبرنگار از غزه و کرانه باختری و مرور شبکه های اجتماعی از جمله آیتم های این برنامه است.

 

«خورشید طلوع خواهد کرد» با اجرای روشن محمد صالح جمعه 13 بهمن ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه پخش می شود و تکرار آن نیز شنبه ساعت 05:00 و 14:00 ، یکشنبه ساعت 00:05 بامداد و سه شنبه ساعت 12:00 روی آنتن می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان