//
کدخبر: ۳۶۸۲۰۱ //
استایل شیک زنانه | پالتو پاییزی

قابل توجه خانم های شیک پوش و خوش استایل/ مدل های پالتو پاییزی رو اینجا ببین!

شما می‌توانید با ایده گرفتن از طبیعت زیبای پاییزی، طیف وسیعی از رنگ‌ها را در این فصل بپوشید. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدل پالتو پاییزه جلب می نماییم.

قابل توجه خانم های شیک پوش و خوش استایل/ مدل های پالتو پاییزی رو اینجا ببین!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر ترجیح می‌دهید زیاد جلب توجه نکنید و رنگ‌های سنگین و موقر را بیشتر می‌پسندید یکی از پیشنهادهای ویژه فصل پاییز استفاده از رنگ زیتونی است. این رنگ به زیبایی با طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای و کرم ست می‌شود و شما یک تیپ پاییزی کلاسیک و بسیار شیک خواهید داشت. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل پالتو پاییزه فراهم اورده ایم.

مدل پالتو پاییزه 1401

از جمله ملزومات استایل پاییزه برای هر خانمی، شال و کلاه می باشد. داشتن چندین ست شال و کلاه به رنگ های مختلف به هر خانم شیک پوشی توصیه می شود. اگر می خواهید تنها یک دست شال و کلاه بخرید، رنگی را انتخاب کنید که قابلیت ست شدن با اکثریت رنگها را داشته باشد مانند کرم یا نسکافه ای یا سفید. شال و کلاه های موجود در بازار تنوع زیادی دارند بنابراین سعی کنید گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با فرم صورتتان باشد.

 تعیین اولویت میان زیبایی و کارایی مانتو است. برخی مدل‌های مانتو پاییزه مانند شنل‌های پاییزه بیشتر جنبه زینتی داشته و پوشیدن آن‌ها در محیطی مانند محیط کار آسان نیست.

رنگ‌های تیره برای افراد چاق مناسب‌تر هستند. رنگ‌های تند برای محیط کاری مناسب نیستند. افراد لاغراندام بهتر است، لباس‌هایی به رنگ روشن بپوشند. این‌ها قواعدی است می‌تواند در انتخاب رنگ لباس تأثیرگذار باشد.

AFsjUS7muRPX

5V05XjPFE89jZZrH4GP9gGpa62M9b4k61XIqK16N23eAuLUV

IlIYn2RIgb0E

MLe9rWajdyAIfla5m3ZyEkuAoMo6NpBYqXzr

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان