//
کدخبر: ۳۵۸۲۲۷ //

۸ ترفند برای پر نشان دادن ابروها به کمک آرایش

چهره هرکدام از ما قاب گرفته شده است.ظرافت این طراحی به حدی بالاست که بالای چشمانمان یک قاب زیبا داریم. این قاب حداکثر زیبایی چشمان ما را نشان خواهند داد. در گذشته، کوتاه و باریک بودن ابروها مرسوم بود، اما اکنون چنین چیزی دیگر زیبا نیست. ما به دنبال درشت‌تر کردن چشم‌ها با ابروهایی پرپشت هستیم.

8 ترفند برای پر نشان دادن ابروها به کمک آرایش
به گزارش فرتاک نیوز،

اکنون زمان آموزش چند ترفند کاربردی و معرفی محصولات آرایشی مناسب برای این کار است. برای اینکه چهره زیبای خود را بهتر قاب بگیرید تا انتهای این آموزش همراه ما باشید.

ابروهایی متناسب با فرم صورت

هماهنگی و تناسب مدل ابرو با فرم صورت یک امر بدیهی است. داشتن ابروهای بلند و پرپشت زیبا است اما برای همه افراد چنین مدلی مناسب نیست. در واقع هر کس باید متناسب با چهره خود فرم ابروی خود را اصلاح کند. با دقت به فرم ابرو و فرم صورت میتوانیم یک هماهنگی مناسب میان این دو ایجاد کنید تا زیبایی چهره شما چند برابر شود.

به طور کلی ۶ فرم اصلی صورت و مدلهای ابروی متناسب با این فرم‌ها وجود دارد که در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

فرم صورت بیضی

صورتهای بیضی یا صورت‌‌هایی که فرمی کشیده دارند باید برای اصلاح فرم صورت به ابروهای خطی و صاف روی بیاورند و ابروهای هشتی را فراموش کنند. در واقع هر چیزی که فرم صورت شما را کشیده‌‌تر کند برایتان مناسب نیست. حتی بستن یک دستمال گردن می‌تواند فرم صورت شما را کمی جمع‌تر نشان دهد و شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا اصلاح مورد نظر در راستای بهبود فرم صورت با استفاده از تغییر فرم ابرو و سایر عوامل ایجاد شود.

پس از تشخیص فرم صورت و تشخیص مدل ابروی مناسب برای صورت های بیضی بهتر است از یک محصول مناسب مانند سایه ابرو برای پر تر نشان دادن ابروها و صاف کردن انتهای دم ابرو استفاده شود. همانطور که گفته شد کسانی که صورت بیضی شکلی دارند بهتر است ابروهای صاف و خطی متمایل به گوشه صورت داشته باشند و می‌توانند این کار را با استفاده از انواع سایه ابرو پودری انجام دهند.

صورت‌های گرد

همانطور که می‌دانید برای اصلاح فرم صورت‌های گرد و دایره‌ای باید از ابروهایی استفاده شود که باعث تشدید گرد بودن صورت نشود. در واقع باید دور ابروهای هلالی شکل را خط بکشید و به دنبال فرم‌های هشتی و مدل دار به سمت بالا باشید. اگر صورت گردی دارید برای اصلاح فرم ابرو می‌توانید از یک ریمل ابرو استفاده کنید تا ابروهای خود را به سمت بالا هدایت کنید. با این کار چهره شما به بهترین شکل قاب می‌شود و صورتتان از فرم بی‌حالی و خستگی خارج خواهد شد و چشم های پر انرژی تر خواهید داشت.

فرم صورت کشیده

فرم صورت های کشیده کمی نزدیک به فرم صورت‌های بیضی است. تفاوت این دو فرم در پر بودن گوش های صورت است. برای این مدل چهره‌ها نیز ابروهای خطی و صاف بیش از هر مدلی مناسب است. ابروهای حلالی یا هشتی برای این فرم صورت ها به هیچ عنوان و مناسب نیستند.

فرم صورت مثلثی

صورت هایی که گونه‌هایی رو به بیرون دارند در دسته صورت های مثلثی جای می‌گیرند با دقت به صورت این افراد می‌توانید متوجه شوید که ابروهای صاف باعث ساده و مظلوم نشان دادن چشم‌ها و بی‌انرژی بودن چشم‌ها میشود. ابروهای رو به بالا با حالتی هشتی و کشیده مناسب ترین فرم برای این چهره ها می‌باشد. یک راهکار عالی برای فرم دادن به چشم‌ها برای صورت‌های مثلثی استفاده از ریمل های ایزادورا است این ریمل در رنگ‌های مختلفی مانند نارنجی و بنفش همچنین مشکی وجود دارد و اگر می‌خواهید کمی متفاوت تر به نظر برسید می‌توانید این مدل‌ها را امتحان کنید.

فرم صورت قلبی

این فرم صورت یکی از بهترین فرم ها برای مدلهای مختلف ابرو است. در واقع برای چنین مدل صورت‌هایی انواع مدل ابرو زیبا خواهد بود و تنها مدلی که برای این چهره‌ها مناسب نیست مدل ابروی رو به پایین است. در صورتی که فرم صورت شما با حالت چانه‌ای رو به پایین گونه‌هایی برجسته و پیشانی گرد است و ابرو‌های شما متمایل به پایین است بهتر است تا انتهای ابروی خود را کوتاه کرده و آن را با استفاده از محصولات آرایشی مانند سایه یا هاشور ابرو ترمیم کنید تا ابروهای شما پر تر به نظر برسد و زیبایی صورت شما حفظ شود.

فرم صورت مربعی

برای این دسته از فرم صورت هم مانند صورت‌های گرد ابروهایی با فرم هلال مناسب نیست. بهترین کار این است که با حالت دادن ابرو به سمت بالا با استفاده از هاشور یا ژل ابرو صورت را از حالت خستگی و بی‌حالی خارج کنند و با استفاده از هاشور قسمت‌های خالی ابرو را پر کنند. این کار باعث زیباتر شدن چشمان افراد با صورت مربعی شکل می‌شود.

روش‌های دائمی

داشتن فرم ابرویی مرتب و زیبا

استفاده از بعضی روشهای دائمی مانند فیبروز و میکروبلیدینگ برای داشتن فرم ابرویی مرتب و زیبا عالی است. اگر علاقه‌ای به استفاده از محصولات آرایشی به صورت دائم ندارید و ترجیح می‌دهید همیشه مرتب به نظر برسید و چهره‌ای بدون آرایش و زیبا داشته باشید می‌توانید یکی از روش‌های تاتو دائم ابرو را انتخاب و اجرا کنید. در انتخاب سالن آرایشی برای انجام خدمت مورد نظر دقت لازم را به کار ببرید تا از بهترین مواد برای این کار روی ابروهای‌تان استفاده شود.عدم استفاده از مواد درجه یک برای چنین کار زیبایی پس از مدتی منجر به تغییر رنگ تاتو رو به قرمزی می‌شود و شما مجبور به ریمو و تاتو مجدد خواهید شد. استفاده از مواد مرغوب باعث می‌شود تا زیبایی صورت شما تا حد امکان حفظ شود و تنها پس از ریزش رنگ مجبور به ترمیم مجدد باشید.

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های پیشنهادی در این مقاله به زیباتر شدن چهره و ابروهای خود کمک کنید و اگر اطرافیانتان به شما میگویند که چهره‌ای بی‌حال و خسته دارید با روش‌های فوق میتوانید صورتی بشاش و پر انرژی‌تر داشته باشید.

نویسنده: سارااقبالی 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان