//
کدخبر: ۳۳۱۹۷۰ //
میهمانان «ایران امروز» شبکه پرس تی وی تشریح می‌کنند

خدمات سازمان بسیج در حوزه‌های مختلف

برنامه «ایران امروز» (Iran Today)شبکه پرس‌ تی‌وی نگاهی دارد به چگونگی شکل‌گیری سازمان بسیج و فعالیت‌های گسترده این نهاد انقلابی و مردمی.

خدمات سازمان بسیج در حوزه‌های مختلف
به گزارش فرتاک نیوز،

«ایران امروز» این هفته در گفتگو با صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ و مهدی هاشم‌زاده، معاون مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران به چگونگی شکل‌گیری سازمان بسیج و نقش این نهاد انقلابی و مردمی در دفاع مقدس و فعالیت‌های پس از این دوران در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

مفرد و هاشم‌زاده در گفتگو با لیلا فرامرزی، مجری برنامه با اشاره به سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری درباره بسیج به تشریح اقدامات این سازمان مردمی و انقلابی در حوزه‌های مختلف و خدمت‌رسانی به مردم محروم می‌پردازند.

مهمانان برنامه «ایران امروز» ضمن تاکید بر آمادگی بسیج برای کمک به دولت در امور مختلف به این نکته اشاره دارند که فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف زیربنایی، عمرانی، بهداشتی و... شامل اقدامات گوناگونی از جمله مدرسه‌سازی، سدسازی، راه‌سازی، واکسیناسیون، کمک به افراد و خانواده‌های آسیب‌پذیر و غیره می‌شود.

برنامه «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان