//
کدخبر: ۳۲۹۵۶۵ //
در «ما مردم» پرس تی‌وی ارزیابی می‌شود؛

عملکرد یکساله جو بایدن و چالش‌های پیش رو

برنامه «ما مردم»(We The People) عملکرد یکساله رئیس‌ جمهور آمریکا را به نقد و بررسی می‌گذارد.

عملکرد یکساله جو بایدن و چالش‌های پیش رو
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی «ما مردم» در برنامه این هفته خود و با حضور دو صاحب‌نظر، عملکرد جو بایدن را با گذشت یکسال از رئیس جمهور شدنش در بوته نقد و بررسی می‌گذارد و به بررسی چالش‌های پیش روی این سیاستمدار دموکرات می‌پردازد.

این برنامه نگاهی دارد به شاخص‌ترین ضعف‌های مدیریتی بایدن در یک سال گذشته که ترک بی‌برنامه افغانستان از جمله آنهاست.

 گارلند نیکسون مجری و تحلیل‌گر مسائل سیاسی و رامیرو فونز فعال و مفسر سیاسی به عنوان کارشناس به پرسش‌های مجری «ما مردم» پاسخ می‌دهند.

دنیل آریا از نیکسون می‌پرسد که شکست آمریکا در افغانستان چگونه می‌تواند بر عملکرد بایدن و دموکرات‌ها تاثیر بگذارد، آن هم در شرایطی که بسیاری از مردم او را به عنوان رئیس جمهور قبول ندارند.

آریا از فونز نیز می‌خواهد تا ارزیابی‌اش را از عملکرد بایدن در بازسازی زیرساخت‌های سیستم مالیاتی آمریکا ارائه کند و از این مفسر سیاسی می‌پرسد که رابطه پرتنش آمریکا با چین و روسیه در دولت بایدن چه وضعیتی در قیاس با دوران ترامپ دارد؟

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 07:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 16:00، پنج شنبه ساعت 11:00و 23:00، جمعه ساعت 10:00، شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و یکشنبه ساعت 03:00 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان