//
کدخبر: ۳۲۹۴۶۱ //
کنعانی مقدم و عبداللهی در «ایران امروز» بررسی می‌کنند؛

ایستادگی چهار دهه‌ای ایران در مقابله آمریکا

موضوع برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی‌وی به ایران و چهار دهه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی اختصاص دارد.

ایستادگی چهار دهه‌ای ایران در مقابله آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه این هفته «ایران امروز» به مناسبت نزدیک شدن به روز ۱۳ آبان، به بررسی عملکرد نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته در مقابله و مواجهه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌پردازد.

 حسین کنعانی مقدم و عبدالله عبداللهی، کارشناسان مسائل سیاسی میهمانان این هفته «ایران امروز» هستند و به تبیین و واکاوی سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی در مواجهه و ایستادگی در برابر آمریکا و متحدانش می‌پردازند.

 این صاحب‌نظران همچنین عملکرد روسای جمهور  جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا را در قبال ایران مورد نقد و بررسی قرار داده و به این حقیقت صحه می‌گذارند که آمریکایی‌های متعلق به هر دو جناح حاکم در این کشور در دشمنی با کشور ایران و مردمانش کم نگذاشته‌اند و تفاوتی میان آنها نیست.

 لیلا فرامرزی مجری «ایران امروز» از کنعانی مقدم و عبداللهی می‌خواهد تا ارزیابی خود را از قدرت رو به افول آمریکا و ظهور ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای به مخاطبان برنامه ارائه دهند.

برنامه «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان