//
کدخبر: ۳۱۴۷۸۲ //

کابل مسی مخابرات

این روزها استفاده از انواع کابل مسی مخابرات در کاربری های گوناگون رواج یافته است. در ادامه به انواع کابل مسی مخابرات و کابل های فیبر نوری خواهیم پرداخت.

کابل مسی مخابرات
کابل مسی مخابراتی در انواع گوناگون و با کاربری های متفاوتی تولید می شود که در یک تقسیم بندی کلی می توان به دو دسته درون ساختمانی و برون ساختمانی یا زمینی و هوایی اشاره کرد.

 در میان انواع کابل ها، هریک خصصیات منحصر به خود را دارند. مثلا کابل مسی مخابرات از نوع برون ساختمانی کابلی مستحکم با پوشش و عایقی مقاوم است که در مقابل نور شدید خورشید یا بارندگی مقاوم است. کابل مخابراتی برون ساختمانی خود دارای زیرگروه های نسبتا پرتعدادی نظیر کابل هوایی ساده، کابل هوایی مهار دارف کابل کانالی، کابل ژله فیلد کانالی و کابل ژله فیلد خاکی می باشد. معمولا قطر مغزی کابل مسی هوایی به 3 دسته کلی تقسیم می شود: 

• 4  میلی متر و 5 میلی متر موسوم  به صفر به پنج

 • 6 میلی متر موسوم به صفر شش

• 8 میلی متر موسوم به صفر هشت

 در کابل های مخابراتی مسی همانطور که از نامشان مشخص است، انتقال داده ها از بستر مس انجام می شود. در نتیجه تفاوت مهمی در این مورد میان کابل های درون و بیرون ساختمانی وجود ندارد. درواقع آنچه انواع کابل را در اینجا از هم تمییز می دهد به عایق، محافظ و سایر اجزای کابل مربوط است.

به علاوه باید بدانید که کابل مخابراتی زمینی بیشتر در رنگ طوسی تولید می شود و انعطاف پذیری خوبی دارد. از این مدل کابل بیشتر برای موقعیت های درون ساختمانی و محیط های داخلی استفاده می شود.
این روزها کابل مسی و کابل فیبر نوری بیشترین استفاده بازار را به خود اختصاص داده اند. در ادامه به قیمت کابل فیبر نوری و انواع آن خواهیم پرداخت.

قیمت کابل فیبر نوری

کابل فیبر نوری این روزها یکی از مهمترین ابزارهای انتقال داده در شبکه های اطلاعاتی محسوب می شود. این کابل ها از رشته های نازک شیشه ساخته می شود و سرعت بالایی در انتقال دیتا را فراهم می کند.

این دسته از کابل ها از مزایایی چون پهنای باند بالا، انعطاف پذیری و البته عدم اشتعال بهره مند هستند و به همین دلیل کابل فیبر نوری، انواع آن و قیمت کابل فیبر نوری از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 کابل فیبر نوری رفسنجان با بهترین قیمت و در انواع مخلتفی به فروش می رسد. با توجه به اینکه امروزه در سیستم های مخابراتی از کابل های فیبر نوری استفاده می شود این محصولات با تعداد 12 الی 144 رشته بهترین جایگزین کابل های مسی هستند.

عرضه کنندگان کابل فیبر نوری رفسنجان با در نظر گرفتن بهترین فناوری و مواد توانسته در تولید انواع کابل با قیمت مناسب فعالیت کنند و برترین ها را به بازار عرضه کنند.

 برای خرید کابل فیبر نوری رفسنجان باید به نکات مهمی توجه کرد. انواع کابل های فیبر نوری دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند  و مزایایی نیز دارند که آنرا از سایرین متمایز می کنند. از مزایای مهم و عمده کابل فیبر نوری که باعث شده در بازار طرفداران زیادی داشته باشید باید به مواردی چون پهنای باند وسیع تر، قطر و وزن کمتر کابل، حساسیت بسیار پایین تر و کاهش احتمال اختلال در شبکه و ایمنی انتقال اطلاعات اشاره کرد.

در مورد خرید کابل فیبر نوری رفسنجان باید توجه داشته باشید که این محصول مانند دیگر محصولات مرتبط با فیبر نوری در کیفیت و قیمت های کوناگونی به بازار عرضه می شوند. شماری از انواع این محصولات به قرار زیر است:

• کابل فیبر نوری خاکی خشک یا OBUC

• کابل فیبر نوری خاکی ژله ای یا OBFC

• کابل فیبر نوری کانالی خشک یا OCUC

• کابل فیبر نوری کانالی ژله ای یا OCFC

• کابل فیبر نوری هوایی خود نگهدار یا OSSC

• کابل فیبر نوری Drop تا ۱۴۴ تار 

 خرید و قیمت کابل فیبر نوری

امروزه استفاده از کابل فیبر نوری در تجهیزات شبکه به خوبی دارد جای کابل های مسی و قدیمی تر را میگیرد. این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان بیشتری در سطح کشور و خارج از کشور نسبت به تولید انواع کابل فیبر نوری اقدام کنند و در بازار با برندهای گوناگونی در این زمینه مواجه باشیم.

به علاوه مراکز گوناگونی در سراسر کشور نسبت به تهیه تجهیزات شبکه و فروش این محصولات مبادرت می ورزند که سبب شده تجهیزات شبکه و انواع کابل در دسترس همه باشد.

 این تنوع برند از یک سو سبب می شود تا بازار تجهیزات شبکه در کشور غنی و کامل باشد اما از سویی سردرگمی را در پی دارد و افراد نا آشنا به برندها و کیفیت محصولات، ممکن است در انتخاب یک محصول کارآمد و با کیفیت دچار سردرگمی شوند. پس برای انتخاب محصولاتی مناسب چه باید کرد؟

توصیه ما به شما این است که برای تهیه تجهیزات شبکه همواره با مطالعه پیشینی اقدام کنید و از مراجع معتبر برای خرید تجهیزات استفاده کنید. به علاوه باید روی  مشاوره و گفتگو با افراد ذی صلاح در این حوزه نیز حساب باز کنید.

 مجموعه بانک فیبر نوری و شبکه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید تجهیزات شبکه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، در نظر دارد احتیاجات مربوط به مخابرات و تجهیزات وابسته به آن مرتفع کند و از سوی دیگر هدفِ بالابردن دانش جامعه در حوزه مهندسی  را در سر می‌پروراند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع کابل فیبر نوری به وبسایت https://fiberopticbank.com مراجعه کنید.

 * این مطلب صرفا یک ریپورتاژ آگهی است و فرتاک نیوز در مورد محتوای آن نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان