//
کدخبر: ۲۷۲۸۸۶ //
پیشرفت و توسعه صنعت رستوران داری و فست فود

طراحی، تولید و فروش تجهیزات باکیفیت فست فود

یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی فست فود انتخاب تجهیزات مناسب ، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت ، طراحی و چیدمان تجهیزات فضای آشپزخانه فست فود با رعایت اصول ارگونومی و موارد ایمنی است.

طراحی، تولید و فروش تجهیزات باکیفیت فست فود

مخاطب گرامی؛ چنانچه در نظر دارید کسب و کاری در صنایع غذایی همچون راه اندازی فست فود را آغاز کنید، توصیه می‌کنیم مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

اگر دقت کرده باشید، بسیاری از فست فودها در حالی شروع به کار کرده‌اند که بدون توجه به گرفتن مشاوره از متخصصان این صنعت، فضایی را دایر، تجهیزاتی را خریداری و کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند. در این بین ملاحظه می‌کنید این دسته از صنف آشپزخانه صنعتی بدون توجه به اصول اولیه مراحل راه اندازی فست فود، دائماً با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند. با این حال، یکی از مهم‌ترین مراحل راه اندازی فست فود، انتخاب تجهیزات مناسب، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت، طراحی و چیدمان تجهیزات در فضا با رعایت اصول ارگونومی و موارد ایمنی است.

مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات فست فود شامل 4 گروه اصلی زیر است : 

تجهیزات آماده سازی و نگهداری فست فود

مهم‌ترین تجهیزات آماده سازی و نگهداری فست فود در فست فودها شامل تاپینگ پیتزا، پوست کن، توستر، خمیر پهن کن، خلال کن، اسلاسیر، کابینت استیل، میز استیل و هات‌داگ پز است.

تجهیزات پخت فست فود

مهم‌ترین تجهیزات پخت غذا در فست فودها شامل انواع گاز، انواع فر پیتزا، انواع گریل، هود صنعتی، اسنک ساز، سیستم تهویه مطبوع، سرخ کن، پاستا پز، تنور سیب زمینی، جوجه گردان، دستگاه مرغ بریان، کباب ترکی پز و هات‌داگ پز است.

تجهیزات سرو و سلف سرویس فست فود

مهم‌ترین تجهیزات سرو و سلف سرویس فست فود در فست فودها شامل ترولی حمل غذا، خط کامل سلف سرویس، سالادبار، شوت سیب زمینی، انواع کانتر فست فود است.

تجهیزات شستشو و نظافت

مهم‌ترین تجهیزات شستشو و نظافت در فست فود ها شامل سینک صنعتی، پولیشر قاشق و چنگال و ماشین ظرف‌شویی آشپزخانه صنعتی است.

یکی از شرکت‌های معتبر و با سابقه در زمینه طراحی، تجهیز و راه اندازی فست فود در ایران شرکت مرسا تجهیز است که می‌توانید از مشاوره متخصصان و کارشناسان این شرکت در زمینه راه اندازی رستوران و فست فود و ارائه پلان طراحی سه بعدی چیدمان تجهیزات بصورت رایگان بهره‌مند شوید. برای ارتباط با کارشناسان این شرکت می‌توانید با شماره‌های تماس: 02165611066 ویا 02165610593 تماس حاصل کنید.

* این مطلب صرفا یک ریپورتاژ آگهی است و فرتاک نیوز در مورد محتوای آن نظری ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان