//
کدخبر: ۲۶۶۲۹۲ //

از شنیدن این اخبار شگفت‌زده شده‌ام/من فکر جدایی‌ام؟ نه اصلاً!

دیگو گودین، مدافع اروگوئه‌ای تیم فوتبال اینتر برنامه‌ای برای ترک نراتزوری ندارد.

از شنیدن این اخبار شگفت‌زده شده‌ام/من فکر جدایی‌ام؟ نه اصلاً!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیگو گودین که تنها یک فصل از حضورش در اینتر می‌گذرد، در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای او به گوش رسیده است، اما این مدافع اروگوئه‌ای می‌گوید از بودن در اینتر و بازی در سری A ایتالیا خوشحال است. گودین ۳۴ ساله که تابستان گذشته با قراردادی سه ساله از اتلتیکومادرید به اینتر پیوست، گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌های تاتنهام و لیون و باشگاه‌هایی از چین و آمریکا قرار دارد، این در حالی است که او در گذشته هم در رادار باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و یوونتوس بوده است.

مدافع پیشین اتلتیکومادرید در تازه‌ترین اظهارنظرش در واکنش به شایعه احتمال جدایی‌اش از اینتر در پایان فصل، گفت: حقیقت این است که من از شنیدن این اخبار شگفت‌زده شده‌ام. از زمانی که به باشگاه اینتر ملحق شده‌ام، احساس راحتی زیادی از بودن در اینجا دارم. هم باشگاه اینتر و هم هواداران از من استقبال خوبی کرده‌اند و از همان روز اول حس در خانه بودن را داشته‌ام.

وی افزود: هرگز به فکر ترک اینتر نیفتادم. من بخشی از پروژه این باشگاه هستم و تیم ترکیبی فوق‌العاده دارد. قصد دارم به قراردادم پایبند بمانم و از این جایگاه در اینتر و ایتالیا که به من اعتماد کردند، لذت ببرم. من مسئولیت‌هایی را به دوش گرفته‌ام و قصد کمک کردن به اینتر برای کسب مجدد جام‌های قهرمانی را دارم. از بودن در اینتر خوشحالم و می‌دانم که باشگاه هم چنین حسی نسبت به من دارد که باعث افتخارم است.

گودین در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: درک نمی‌کنم چرا برخی رسانه‌ها این‌قدر روی این موضوع تأکید دارند که من به دنبال جدایی از اینتر هستم، وقتی خود آن‌ها هم می‌دانند که این دروغی بیش نیست. من هرگز با کسی در این مورد صحبت نکرده‌ام، چون چنین چیزی صحت ندارد.

وی در جمع‌بندی صحبت‌هایش تأکید کرد: من در اینتر می‌مانم و سعی می‌کنم به این تیم هر کجا که به من نیاز داشته باشد، کمک کنم. اگر هم باشگاه از من راضی بود، دوران حضورم در اینتر حتی می‌تواند تا زمانی که آن‌ها بخواهند، تمدید شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان