//
کدخبر: ۲۳۰۱۴۹ //

نقد تحلیل های نادرست نشریات عربی از اوضاع منطقه در «قلم رصاص» شبکه العالم

نشریات سعودی و اماراتی و مقاله های آنها در خصوص رویدادهای منطقه در برنامه «قلم رصاص » شبکه العالم، بررسی می شود.

نقد تحلیل های نادرست نشریات عربی از اوضاع منطقه در «قلم رصاص» شبکه العالم
به گزارش فرتاک نیوز،

«قلم رصاص» با حضور حسین عبدالله کارشناس سیاسی حاضر در استودیو و یاسر المهلل، کارشناس سیاسی ویدئویی، مقاله های نشریات ایلاف عربستان، العرب امارات، میدل ایست آنلاین در خصوص رویدادهای عراق و لبنان را نقد خواهند کرد.

در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که روزنامه العرب امارات،  منتقد منع کنندگان تظاهرات  لبنان بوده و آنان را متهم به اصلاح اوضاع به روش نادرست می کنند.

در خلال برنامه بیان می شود که این روزنامه در مقاله خود عنوان کرده کسانی که در لبنان مردم را از تظاهرات منع می کنند از کوچک کردن مردم امتناع نمی ورزند و گمان می کنند با شعار جلوگیری از خطر موجود در پشت مرزهای لبنان می توان کرامت را داد و قرص نانی تهیه کرد و همچنان می خواهند با همین روش زندگی و سیاست را اصلاح کنند.

همچنین اشاره می شود که روزنامه ایلاف عربستان سعودی حرکت جوانان عراقی را صدمه و شکاف به دیوار محور مقاومت وابسته به ایران می داند .

یاسر المهلل کارشناس سیاسی برنامه این نوع تحلیل های نشریات عربی را سناریوهایی از سوی آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تفسیر خواهد کرد که به قصد سوء استفاده از اعتراضات بحق مردمی انجام می پذیرد.

«قلم رصاص» امشب 18آذر، ساعت 21 به وقت تهران با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر العالم در بیروت، از آنتن این شبکه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان