//
کدخبر: ۲۲۱۴۸۵ //
«مجله حقوقی» از شبکه سحر

اجلاس آتی جنبش عدم تعهد و چالش های پیش رو

برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر در آستانه برگزاری هجدهمین اجلاس سران و نخست وزیران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو، اختصاص دارد.

اجلاس آتی جنبش عدم تعهد و چالش های پیش رو
به گزارش فرتاک نیوز،

در این برنامه اهداف و شکل گیری جنبش ، اهمیت برگزاری اجلاس عدم تعهدها در شرایط کنونی که معایب ساختاری سازمان ملل متحد بیشتر از بیش آشکار شده است و نیز نقش و تاثیرگزاری اجلاس عدم تعهد از منظر بین المللی و میزان اثرگذاری مصوبات آن در حفظ فرایند صلح و امنیت و حقوق ملل در مدت زمان 30 دقیقه بررسی می شود.

سیدرضا میرمحمدی کارشناس امور بین الملل در استودیوی برنامه از تهران و الچین قنبراف وکیل و فعال حقوقی از باکو در آذربایجان به صورت تلفنی در برنامه حضور خواهند داشت.

همچنین عملکرد و عدم مسئولیت پذیری آمریکا به عنوان کشور میزبان سازمان ملل در شرایطی که روسیه هم طرح جابجایی مکان برگزاری نشست عمومی کمیته سازمان ملل متحد را مطرح کرده است ، در این برنامه به بحث گذاشته خواهد شد.

در بخش دیگری از برنامه «مجله حقوقی» بیانات و دیدگاه های روشنگرانه مقام معظم رهبری که در اجلاس شانزدهم در تهران مطرح شد ، بیان می شود.

سه شنبه 30 مهر ساعت 21:00 به وقت تهران «مجله حقوقی» با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان