//
کدخبر: ۲۱۶۹۱۸ //

جدی شدن احتمال استیضاح ترامپ

در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب موضوع جدی ترشدن احتمال استیضاح ترامپ رئیس جمهور آمریکا مورد بررسی قرار می گیرد.

جدی شدن احتمال استیضاح ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

در این برنامه 30 دقیقه ای عواملی مثل بی اعتنایی ترامپ به موضوع امنیت ملی آمریکا از نگاه مخالفان دولتش ، نتیجه معکوس جنگ تجاری و نقض معاهدات بین المللی برای آینده سیاسی ترامپ و رویارویی افکار عمومی نخبگان سیاسی آمریکا با رئیس جمهور درباره نحوه اداره کشور و مراودات بین المللی به عنوان علل اصلی این احتمال مطرح می شود.

دکتر فرشید باقریان تحلیل گر مسایل بین المللی در استودیوی برنامه و احمد محمدلی کارشناس مسایل بین الملل به صورت اسکایپ از باکو در برنامه «کمپاس» به ارائه نقطه نظرات می پردازند.

همچنین این برنامه تلاش دارد به این نکته اشاره کند که افزایش نارضایتی مردم آمریکا و طرفداری از استیضاح رئیس جمهور براساس آخرین نظر سنجی ها تعیین می کند که آیا استیضاح اتفاق خواهد افتاد و وقوع این امر تاچه میزان باعث برکناری و یا کاهش شانس انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات 2020 خواهد شد.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 8 مهر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان