//
کدخبر: ۲۰۹۹۰۲ //

نشست رهبران گروه هفت در فرانسه از نگاه پرس تی وی

نشست رهبران گروه هفت در فرانسه و اختلافاتی که میان سران کشورها و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر سر موضوعات مختلف وجود دارد، در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی مورد واکاوی قرار می گیرد.

نشست رهبران گروه هفت در فرانسه از نگاه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه ضمن اشاره به اختلاف نظرهای موجود میان سران کشورهای گروه هفت و ترامپ در زمینه موضوعاتی همچون تجارت جهانی، وضعیت آب و هوایی جهان و مسائل مربوط به ایران به نقد و بررسی سخنان ترامپ درخصوص موضوعات جهانی در نشست رهبران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به جی 7 و مقایسه دیدگاه های آمریکا و کشورهای غربی درخصوص موضوع ایران و مساله هسته ای می پردازد.

در ادامه این برنامه ادعای ترامپ مبنی بر استقبال کشورهای گروه هفت از جنگ تجاری آمریکا با چین مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و درخصوص اقدامات ترامپ در اعمال تعرفه های سنگین بر محصولات چینی، منع شرکت های آمریکایی برای تجارت در چین، واکنش کشورهای غربی نسبت به سیاست های ترامپ در این زمینه تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

«ما مردم» این هفته که میزبان ویلیام اندرسون اقتصاد دانشگاه فراستبورگ و ویلیام جونز از موسسه بررسی اطلاعات اجرایی (Executive Intelligence Review) خواهد بود، در ادامه با نگاهی به حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در فرانسه و ملاقات وی با همتای فرانسوی اش به بررسی موضع ایران در قبال موضوعات هسته ای و موشکی خواهد پرداخت.

بخش دیگر این برنامه به بررسی موضوع بدهی ها و کسری بودجه آمریکا و تاثیر آن بر زندگی مردم اختصاص دارد. در این راستا کسری بودجه آمریکا که طبق گزارش های رسمی تا سال 2020 به یک تریلیون دلار خواهد رسید، مورد بحث قرار گرفته و تاثیر کسری بودجه و بدهی ملی آمریکا بر اقتصاد این کشور و زندگی مردم و همچنین تاثیر جنگ تجاری آمریکا با چین بر میزان بدهی ملی آمریکا بررسی خواهد شد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 9 شهریور ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان