//
کدخبر: ۲۰۴۲۱۵ //
در «جریان خاورمیانه» پرس تی وی؛

مروری بر وضعیت حقوق بشر در بحرین

تخریب منازل فلسطینی ها در بیت المقدس و اقدام دولت بحرین در اعدام دو فعال سیاسی عنوان مباحثی است که در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEastream) مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

مروری بر وضعیت حقوق بشر در بحرین
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان با اشاره به تخریب منازل مسکونی فلسطینی ها در بیت المقدس توسط رژیم صهیونیستی به بهانه نزدیکی خانه های فلسطینی ها به دیوار «آپارتاید» به بررسی تلاش های آمریکا برای جلوگیری از صدور قطعنامه توسط سازمان ملل علیه اقدامات غیرقانونی اخیر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و تضییع حقوق فلسطینی ها می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن گفت و گو پیرامون واکنش سازمان ملل و دیگر کشورها در برابر جنایات و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در فلسطین، درخواست فلسطینی ها از دیوان بین المللی کیفری برای انجام تحقیق و تفحص درخصوص اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های مردم مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگر برنامه این هفته «جریان خاورمیانه»، اقدام دولت بحرین در اعدام دو فعال سیاسی علی العرب و احمد الملالی و اعتراضات مردم بحرین نسبت به این اعدام ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این خصوص واکنش سازمان عفو بین الملل نسبت به وضعیت حقوق بشر در بحرین، واکنش خانواده این دو فعال سیاسی نسبت به اتهامات وارده بر آنها و تاریخچه اعدام های سیاسی در بحرین مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

«جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 12 مرداد از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان