//
کدخبر: ۱۷۳۶۳۰ //

«غنچه ها»ی نوروزی در کانال آذری شبکه سحر

برنامه کودک «غنچه لر»(غنچه ها) ویژه نوروز به صورت روزانه از اول فروردین 98 تا پایان تعطیلات از کانال آذری شبکه سحر بر روی آنتن است .

«غنچه ها»ی نوروزی در کانال آذری شبکه سحر
به گزارش فرتاک نیوز،

آغاز سری جدید این برنامه با فصل بهار و عید نوروز همراه شده که به همین بهانه دو شخصیت جدید به نام های «عمو نوروز» و «حاجی فیروز» به شخصیت های قبلی به نام های «عطا» ، «وفا» ، «صنم» و «گول اوغلان» اضافه شده است .

برنامه «غنچه لر» از آیتم های مختلفی مثل قصه گویی ، آموزش خمیر بازی ، آموزش نقاشی ، کلیپ ، نماهنگ ، وله ، و اجرای ترانه های آذری به صورت پلی بک توسط بازیگران و عروسک های برنامه انجام می شود .

بخش جدیدی هم به برنامه اضافه شده است به عنوان معرفی کودکان فعال و موفق در حوزه های مختلف که سبب ایجاد انگیزه مضاعف در کودکان شده و مهم تر از آن اینکه مخاطب را از نزدیک با فعالیت های مختلف محیط های آموزشی و سرگرمی موجود در استان آذربایجان شرقی و نیز با انواع مناسبات و مراودات مختلف این استان آشنا می کند .

عوامل دست اندرکار ساخت برنامه عبارتند از : تهیه کننده: ابراهیم محمدی ، کارگردان: محمد ندیمی ، نویسندگان و صدا پیشگان: فریبا رضایی و صنم برزگر، مجری: محمود کریمی ، عروسک گردانان: زهرا اسماعیل زاده ، ساناز اسمعیلی و ویدا نگارستانی هستند ، گرافیست و انیماتور تمامی بخش های برنامه نیز بابک پور فرد است .

برنامه «غنچه لر» هر روز از ساعت 16:00 به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن است .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان