//
کدخبر: ۱۶۸۹۷۸ //

انعکاس ناکامی اسرائیل از نتایج کنفرانس ورشو در «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم

نتایج کنفرانس ورشو و عدم موفقیت آن از نظر رسانه های رژیم صهیونیستی اسرائیل، در «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم بررسی می شود.

انعکاس ناکامی اسرائیل از نتایج کنفرانس ورشو  در «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم
به گزارش فرتاک نیوز،

«العین الاسرائیلیه» عنوان برنامه ای است که اخبار رسانه های رژیم اسرائیل در آن بررسی می شود. در برنامه این هفته، مهمترین اخبار پخش شده شبکه های اسرائیلی درباره کنفرانس ورشو و موفق نبودن آن از جهت منافع رژیم صهیونیستی و نقش آن در روابط بین اعراب و اسرائیل، رصد و پیگیری می شود.  

بنا به آنچه در این برنامه می بینیم، کنفرانس ورشو در لهستان با محوریت آمریکا و متحدان ضد ایرانی اش 24 و 25بهمن برگزار شد و بیش از 60 کشور در این کنفرانس حضور داشتند که تعدادی از آنها کشورهای عربی خاورمیانه بودند. رژیم اسرائیل نیز از جمله مشارکت کنندگان فعال این کنفرانس بود.  «العین الاسرائیلیه» تبیین می کند که کنفرانس یاد شده  به رغم حرف‌های تند و مواضع شدیدی که در این نشست علیه ایران صورت گرفت، در پایان شاهد هیچ توافق مشترکی که به تأیید اعضا رسیده باشد، نبود و به باور بسیاری از ناظران، دستاوردی در راستای مقابله با ایران نداشت. این در حالی است که آمریکا به دنبال ایجاد یک ائتلاف علیه ایران از طریق این نشست بود.

مجری برنامه « العین الاسرائیلیه »، حنان ضیاء به همراه کارشناس مهمان حاضر در استودیو موضوع نتایج کنفرانس ورشو از نظر رسانه های اسرائیل و نقش آن در روابط بین اعراب و اسرائیل و همچنین نگاه رسانه های اسرائیل به ابعاد نشست سوچی بین روسیه و ایران و ترکیه را بررسی می کند.

العین الاسرائیلیه امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان