//
کدخبر: ۱۶۱۹۷۸ //

همبستگی با مرضیه هاشمی در شبکه العالم

برنامه «هشتگ» شبکه العالم که دوشنبه یکم بهمن ماه با اجرای افنان المعمار بر روی آنتن شبکه العالم می رود موضوعات پرتکرار در فضای مجازی جهان عرب را مورد بررسی قرار می دهد.

همبستگی با مرضیه هاشمی در شبکه العالم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، واکنش ها به دستگیری مرضیه هاشمی در آمریکا، محکومیت موضع گیری رئیس جمهور کومور درباره حق داشتن عربستان در کشتن شهروند خود(خاشقچی)،  رفتار عربستان نسبت به افسر اسیر خود در یمن ، تظاهرات مردمی در سودان و چالش ده سال (مقایسه دو موضوع یا دو سوژه در بازه زمانی ده ساله) در برنامه هشتگ مورد بررسی قرار گرفته است.

در برنامه امروز «هشتگ» درباره مرضیه هاشمی، مجری و خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی بیش از یک هفته است  توسط ماموران در واشنگتن دی سی بازداشت شده ، گفت و گو می شود.

این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که یکشنبه هفته گذشته در فرودگاه بین‌المللی سنت لوئیس لامبرت بازداشت و سپس به مرکز بازجویی منتقل شده است. اگرچه هیچ اتهامی علیه وی مطرح نشده است، اما هاشمی به اعضای خانواده خود از بدرفتاری با او در بازداشتگاه سخن گفته است.

از ساعات ابتدایی انتشار خبر دستگیری مرضیه هاشمی واکنش های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شده است و همچنان نیز مطالبه آزادی او در صدر توجه حساب های کاربران و اهالی رسانه در سرتاسر دنیا قرار گرفته است که در برنامه امشب «هاشتاغ» به آن پرداخته خواهد شد.

برنامه «هشتگ» امروز دوشنبه اول بهمن ماه ساعت 23:30 پخش می شود و فردا ساعت 14 تکرار خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان