//
کدخبر: ۱۵۵۴۶۶ //
در «گزارش های برتر» این هفته کانال اردوی شبکه سحر ببینید؛

چگونگی استفاده از فن آوری های حوزه واقعیت مجازی

در برنامه این هفته «گزارش های برتر» کانال اردوی شبکه سحر، استفاده از فن آوری های حوزه واقعیت مجازی در زندگی نوین بررسی می شود.

چگونگی استفاده از فن آوری های حوزه واقعیت مجازی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، در این قسمت می بینیم که در استرالیا، تیمی از محققان ابزاری را ساخته اند که می تواند توانایی ذهن را به سرعت بالا ببرد.

سپس خواهیم دید که باز هم در استرالیا، محققان تلاش می کنند با استفاده از فن آوری های حوزه واقعیت مجازی  (Virtual reality) به افرادی کمک کنند که به فراموشی یا آلزایمر مبتلا شده اند تا وضع زندگی آنها بهبود بیابد.

در گام بعد می بینیم که در ایتالیا، جهانگردان می توانند با استفاده از تجهیزاتی که حاصل به کارگیری فن آوری های حوزه واقعیت مجازی (Virtual reality) هستند، با سفر به زمان های قدیم از کاخ طلایی نِرو در ایتالیا به همان شکلی که بوده است بازدید کنند و با شکوه و جلال اولیه آن آشنا شوند.

«گزارش های برتر» در انتها به انگلیس رفته و برج شارد در لندن را به عنوان مرتفع ترین برج غرب اروپا معرفی می کند که با بهره گیری از دو تجربه جدید در حوزه واقعیت مجازی برای جذب جهانگردان و بازدیدکنندگان،  موفقیت چشمگیری کسب کرده است.

در بخش اپلیکیشن، اپ کم فایند ( cam find) معرفی می شود. با این اپ، دیگر نیازی نیست برای جستجوی عکس به فکر متنی مرتبط با آن باشید تا اطلاعاتی درباره‌اش به دست آورید؛ تنها کافی است با CamFind عکس بگیرید و سپس درباره آن عکس جستجو کنید.

این مجله تصویری فن اوری، با تهیه کنندگی آرام صراف و اجرای عظیم رضوی، هر سه شنبه در ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال اردو می رود. در زندگی نوین بررسی می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان