//
کدخبر: ۱۵۱۱۰۷ //
در شبکه العالم بررسی می شود

برقراری فضای امنیتی در بحرین

« نقطه تواصل» شبکه العالم امشب چرایی اوضاع امنیتی حاکم بر بحرین و حضور نیروهای امنیتی آل خلیفه را در سطح شهرهای این کشور بررسی می کند.

برقراری فضای امنیتی در بحرین
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملِی ، در این برنامه شاهد خواهیم بود بعد از برگزاری انتخابات فرمایشی پارلمانی و شهرداری های بحرین  و مشارکت بسیار اندک مردم در انتخابات، رژیم آل خلیفه جو امنیتی را در فضای این کشور برقرار کرده است.

«حنان ضیاء» ابعاد مختلف منع رفت وآمد را در خیابان ها و شهرهای مختلف بحرین با « ابراهیم المدهون» کارشناس برنامه مطرح خواهد کرد.

در برنامه امشب «نقطه تواصل» ، همچنین کلیپی از منع آمد و شد و تهدید مردم از سوی رژیم آل خلیفه پخش می شود که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این کشور بازتاب بسیار داشته است.

همچنین نظرات و دیدگاه های مردم درباره نتایج انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات فرمایشی در بحرین ، موضوعی است که در برنامه امشب « نقطه تواصل» به آن پرداخته شده است.

 « ابراهیم المدهون» کارشناس نقطه تواصل  تبیین می کند که انتخابات سال 2018 هیچ یک از شاخصه‌های انتخابات آزاد را نداشت و صرفاً  «نمایش انتخاباتی» آل خلیفه بود، زیرا بزرگترین جمعیت مخالف در بحرین یعنی الوفاق اسلامی در سال 2016 توسط آل خلیفه منحل شد، رهبران سیاسی و مذهبی سلب تابعیت و یا به حبس‌های طولانی مدت محکوم و از حقوق اولیه شهروندی نیز محروم شده بودند.

«نقطه تواصل» امشب ساعت 20 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و تکرار آن نیز فردا ساعت 6 بامداد و  14 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان