//
کدخبر: ۱۴۲۵۲۵ //
بررسی اقتصادی پرس تی وی:

جایگاه پول در سیاست آمریکا

برنامه «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) به بحث و بررسی پیرامون جایگاه پول در سیاست آمریکا می پردازد.

جایگاه پول در سیاست آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه ضمن گفت و گو در مورد مبالغ هنگفتی که کاندیداهای ریاست جمهوری و کنگره برای پیروز شدن در انتخابات آمریکا صرف می کنند، وضعیت اقتصادی سیاستمداران آمریکا که اغلب افراد ثروتمندی هستند و پول هایی که اغلب از جیب خودشان نیست را برای دستیابی به اهدافشان خرج می کنند مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

در این برنامه همچنین ضمن اشاره به هزینه 3.8 میلیارد دلاری برای انتخابات میان دوره ای آمریکا، مروری بر هزینه های انتخاباتی در آمریکا در طی سال های اخیر صورت خواهد گرفت.

این برنامه در ادامه به واکاوی منابع تامین کننده این هزینه ها که اغلب سازمان هایی هستند که توسط چند میلیاردر حمایت مالی می شوند، پرداخته و مشکلات اقتصادی در آمریکا، صرف این پول ها برای اموری غیر از رفع مشکلات اقتصادی و نفوذ سازمان ها و شرکت های حمایت کننده از سیاستمداران در سیاست آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

«شکاف اقتصادی» با اجرا و تهیه کنندگی کاوه تقوایی، ساعت 00:03 بامداد جمعه 18 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 23:00 ، یکشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 10:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان