//
کدخبر: ۱۴۰۷۶۴ //
با تبیین پرس تی وی:

تاثیر بحران های اقتصادی بر اقشار متوسط اروپا

وضعیت نامناسب قشر متوسط جامعه در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا در پی بحران های اقتصادی در جهان در شبکه پرس تی وی مورد بررسی قرار می گیرد.

تاثیر بحران های اقتصادی بر اقشار متوسط اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ضمن مروری بر وضعیت زندگی قشر متوسط در آمریکا که روز به روز در حال بدتر شدن است به واکاوی دلایل نابرابری ها و بی عدالتی ها در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و در نهایت افزایش فقر در آنها را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه با اشاره به این مساله که بالغ بر 3.59 میلیارد نفر جزو  قشر متوسط به حساب می آیند که 3.16 میلیون نفر آنها در مرز فقر قرار دارند، به بررسی نقش انقلاب صنعتی چهارم در افزایش فاصله طبقاتی و نابرابری ها در پرداخت حقوق خواهد پرداخت.

این برنامه همچنین به بحث و تبادل نظر پیرامون افزایش استفاده از ماشین آلات صنعتی در کارخانجات و کنار گذاشته شدن نیروی کار انسانی در پی انقلاب صنعتی چهارم و افزایش بیکاری ناشی از آن می پردازد.

برنامه «شکاف اقتصادی» ساعت 00:03 بامداد جمعه 11 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 23:00 ، یکشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 10:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان