//
کدخبر: ۱۲۶۴۴۷ //

بحران اقتصادی ترکیه و پیامدهای آن

وضعیت نامساعد اقتصادی در کشور ترکیه و همچنین بحران مالی و اقتصادی که بسیاری از کشورهای جهان را در برگرفته است در شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

بحران اقتصادی ترکیه و پیامدهای آن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) ضمن اشاره به وضع تعرفه های جدید از سوی ترامپ، تبعات و نگرانی های ناشی از این اقدام را که نه تنها کشورهای در حال توسعه بلکه کشورهای توسعه یافته را نیز نگران کرده است، مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه دلایل اعمال تعرفه های سنگین و تحریم ترکیه از سوی ترامپ مطرح می شود و اظهارات اردوغان که این اقدامات را حربه های سیاسی آمریکا برای فشار بر ترکیه می داند، مورد بررسی قرار می دهد.

«شکاف اقتصادی» در ادامه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایلی همچون نگرانی کشورهای اروپایی از تصمیمات اقتصادی ترامپ و ترس آنها از بی ثبات شدن اقتصاد جهانی، کاهش ارزش لیر ترکیه در مقابل دلار آمریکا در پی وضع تعرفه های سنگین بر محصولاتی همچون آلومینیوم و واکنش ترکیه در قبال سیاست های اقتصادی ترامپ و تصمیم این کشور برای افزایش تعرفه کالاهای آمریکایی همانند ذغال سنگ و کاغذ خواهد پرداخت.

برنامه «شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه 23 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان