//
کدخبر: ۱۴۱۹۱۴ //
پخش از هیسپان تی وی:

جنگ اقتصادی ترامپ

مستند «دوران ترامپیسم» که به پخش هیسپان تی وی رسیده، در مورد دولت جدید آمریکا و تغییراتی است که به واسطه روی کار آمدن ترامپ در حوزه اقتصاد در این کشور ایجاد شده است.

جنگ اقتصادی ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در این مستند، کارگردان به قوانینی اشاره می کند که توسط ترامپ نقض شده و همه آن ها قوانینی بودند که به عنوان رئیس جمهور باید به آن ها عمل می کرد و این سوال مطرح می شود که آیا ترامپ قوانین بیشتری را نقض خواهد کرد یا خیر؟

این مستند به مفهوم بازاریابی و تکنیک های آن در دنیای مدرن می پردازد و اینکه ترامپ به عنوان شخصی که سابقه طولانی در تجارت دارد، حالا چگونه رفتاری را از خود نشان می دهد؛ اولین نقطه عطف این مستند جایی است که مخاطب با جنس دیگری از بازاریابی آشنا می شود که حالا دیگر فقط شامل داد و ستد کالا و خدمات نیست بلکه بازاریابی «عقیده» است.

بالا گرفتن جنگ تجاری جمهوری خلق چین و ایالات متحده آمریکا، خروج آمریکا از برجام و حتی برجسته تر شدن مفهوم «جنگ بازاریابی» در ادبیات اقتصادی و سیاسی کشور از دیگر موضوعاتی هستند که در مستند «دوران ترامپیسم» به آنها اشاره شده است.

مستند «دوران ترامپیسم» (The Era of Trumpism ) به کارگردانی مهدی جوزایی در دو قسمت 25 دقیقه ای از روز دوشنبه 14 آبان ماه ساعت 8:30 برای مخاطبان هیسپان تی وی به نمایش درآمده و آن ها تکرار این مستند را در دو نوبت 15:30 و 21:30 همان روز خواهند دید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان