//
کدخبر: ۱۴۱۶۲۹ //
به مناسبت 13 آبان ماه از هیسپان تی وی:

«فرد رید» از خاطرات سفر در زمان انقلاب ایران می گوید

«فرد رید» خبرنگار و مترجم مشهور ادبی است که در مستندی به ذکر خاطرات و گزارش سفر خود به ایران در زمان وقوع انقلاب اسلامی پرداخته است. این مستند آماده پخش از هیسپان تی وی است.

«فرد رید» از خاطرات سفر در زمان انقلاب ایران می گوید
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در مستندی که برای مخاطبان اسپانیایی زبان این شبکه آماده شده، به شرح گزارش ها، خاطرات و تجربیات «فرد رید» خبرنگار و مترجم ادبی از حضور خود در ایران در زمان انقلاب اسلامی پرداخته است.

در مستند گزارشی «ماموریت به ایران: فرد رید»، وی که تاکنون بیش از سی بار به عناوین مختلف از جمله تهیه گزارش، نوشتن مقاله و نیز نگارش کتاب به ایران سفر کرده است، به تفصیل به شرح خاطرات خود از انقلاب اسلامی ایران و نیز پیشرفت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران در دوران بعد از انقلاب می پردازد. در ادامه  فرد رید به شرح ابعادی از زندگی خصوصی خود و چگونگی مسلمان شدنش اشاره دارد.

مستند «ماموریت به ایران: فرد رید» (Assignment Iran: Fred Reed) محصول سال 2013 واحد مستند شبکه پرس تی وی در مدت زمان 25 دقیقه، روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان