//
کدخبر: ۱۳۵۵۶۲ //

واکاوی روابط آمریکا و عربستان در شبکه پرس تی وی

شبکه پرس تی وی طی برنامه ای با عنوان «مامردم» به بررسی روابط میان آمریکا و عربستان می پردازد.

واکاوی روابط آمریکا و عربستان در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» با مروری بر اظهارات اخیر ترامپ علیه عربستان درخصوص وابستگی این کشور به آمریکا و پرداخت هزینه از سوی عربستان به آمریکا برای حمایت از این کشور به بحث و بررسی پیرامون دلایل ابراز این سخنان و به رخ کشیدن ضعف عربستان سعودی خواهد پرداخت.

در ادامه این برنامه، درخواست آمریکا از عربستان برای افزایش تولید نفت به منظور تامین کمبود نفت بازار در پی تحریم نفتی ایران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و پیرامون دیدگاه کارشناسان سیاست خارجی آمریکا نسبت به روابط میان ترامپ و بن سلمان گفت و گو صورت خواهد گرفت.

نگاهی به ناپدید شدن و احتمال قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد عربستان در کنسولگری این کشور در ترکیه،   درخواست اعضای کنگره از عربستان برای ارائه پاسخی شفاف در این زمینه و بررسی نظرات سناتورها مبنی بر پایان دادن به روابط میان آمریکا و عربستان درصورت ثابت شدن قتل خاشقچی در کنسولگری این کشور از دیگر مباحث مورد گفت و گو در برنامه این هفته «ما مردم» است.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 21 مهر ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان