//
کدخبر: ۱۳۴۷۹۶ //
پرس تی وی بررسی می کند:

گسترش شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «پرسشی ساده» (A Simple Question)، گسترش شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

گسترش شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه که به تهیه کنندگی احمد کابالو روی آنتن می رود ضمن گفت و گو درباره دستور مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر تخلیه روستای خان الاحمر واقع در کرانه باختری تا پایان ماه آینده میلادی برای توسعه شهرک سازی ها، مقاومت مردم این روستا در برابر خواسته صهیونیست ها و تصمیم آنها مبنی بر عدم تخلیه خان الاحمر را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با اشاره به تهدید مردم خان الاحمر از سوی مقامات صهیونیستی به تخریب خانه ها درصورت عدم تخلیه در موعد مقرر به بررسی اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی در احداث مناطق مسکونی جدید در اطراف بیت المقدس خواهد پرداخت.

نگاهی به اقدامات مناسب برای جلوگیری از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و بررسی صحت یا نادرستی ادعای این رژیم مبنی بر تلاشش برای برقراری صلح نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

برنامه «پرسشی ساده»با اجرای لمبیت آپیک، جمعه 20 مهر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00 ، دوشنبه ساعت 05:00 ، سه شنبه ساعت 00:05 بامداد و 08:00 و چهارشنبه ساعت 14:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان