//
کدخبر: ۱۳۴۷۹۳ //

نقش برگزیت در احیای امپراتوری گذشته بریتانیا

برنامه این هفته «دقت دوچندان» (Doubling Down) در شبکه پرس تی وی به بحث و گفت و گو پیرامون مساله جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا خواهد پرداخت.

نقش برگزیت در احیای امپراتوری گذشته بریتانیا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه در پی یافتن پاسخ این سووال است که آیا برگزیت می تواند امپراتوری گذشته بریتانیا را برگرداند و چه نقشی در این زمینه ایفا خواهد کرد.

این برنامه با نگاهی به رای هفده میلیون بریتانیایی به جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، دلایل این تصمیم از جمله مسائل تجاری، مهاجرتی و استقلال را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«دقت دوچندان» در ادامه به نظرات برخی تحلیلگران که دلایل دیگری را برای این انتخاب عنوان می کنند اشاره کرده و بازگشت به گذشته بریتانیا که به عنوان یک امپراتوری بزرگ بر بخش زیادی از جهان تسلط داشت، را به عنوان مهمترین عامل این انتخاب بررسی می کند.

تلاش   مطبوعات، آموزش و پرورش و نماینده هایی همچون بوریس جانسون در ایجاد باوری در میان مردم بریتانیا مبنی بر بهتر بودن وضعیت آنها قبل از پیوستن به اتحادیه اروپا نیز از دیگر مباحثی است که در این برنامه مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

«دقت دوچندان» پنجشنبه 19 مهر ماه ساعت 17:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. زمان بازپخش این برنامه جمعه ساعت 05:00 و 14:00 ، شنبه 08:00 و دوشنبه 16:00 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان