//
کدخبر: ۱۳۴۴۶۵ //
از هیسپان تی وی:

«آفتاب نهان» با موضوع انرژی هسته ای

خلاصه ای از مجموعه مستند «آفتاب نهان» تولید شبکه سحر برون مرزی صدا و سیما در 26 قسمت با موضوع انرژی هسته ای و بومی شدن این صنعت در کشور ما به پخش شبکه هیسپان تی وی رسیده است.

«آفتاب نهان» با موضوع انرژی هسته ای
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، این مجموعه مستند روایی در 26 قسمت چرخه تولید سوخت هسته ای بومی شده در ایران اسلامی، همراه با کاربردهای گوناگون فناوری هسته ای و توانمندیهای مهندسان و دانشمندان ایرانی در طراحی و ساخت تأسیسات و تجهیزات این صنعت را به تصویر کشیده است.

از آنجایی که فضای تصویری چنین مستندهایی علمی و سنگین است، راوی مستند در هر شهری که وارد می شود به مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی وباستانی نیز سر می زند. بیژن افشار مجری این مجموعه، روایت این مستند را بر عهده دارد و به شهرهایی که از فناوری و سایت های هسته ای برخوردارند سفر می کند. شهرهایی از جمله اصفهان، اراک، یزد، اردکان، بوشهر و... مقصد سفر این مجموعه مستند اند که روایت آنها در یک مجموعه  ۲۶ قسمتی به تصویر می آید.

خلاصه ای از این مجموعه مستند در مدت زمان 25 دقیقه به کارگردانی عزیز اسماعیلی روز پنج شنبه ساعت 8:30 از هیسپان تی وی پخش و ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان